کاشت مو چقدر هزینه دارد؟

هزینه کاشت مو

کاشت مو یکی از عمل های زیبایی می باشد که امروزه رواج زیادی دارد. افراد ابتدا باید به متخصص مراجعه نمایند و تحت معاینه قرار گیرند. در جلسه مشاوره پزشک با توجه به میزان طاسی و بانک مو بهترین روش را برای کاشت مو تعیین می نماید. اما کاشت مو چقدر هزینه دارد؟ مشاور با توجه به میزان طاسی، بانک مو و روش کاشت، میزان تقریبی هزینه کاشت را برآورد می نماید. علاوه بر عوامل یاد شده یکی از مهم ترین عامل‌های دیگری که بر هزینه تاثیر گذارند استفاده از فناوری های به روز و مدرن و همچنین میزان تخصص و تجربه پزشک می باشند

کاشت مو

هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی جهت انجام کاشت مو، یکی از مواردی که در جلسه مشاوره با شما در میان گذاشته می شود، هزینه انجام عمل می باشد. پس از تعیین روش مورد نظر جهت انجام عمل و تخمین تعداد جلسات مورد نیاز که بیشتر هزینه ها را در بر می گیرد هزینه تقریبی به شما اعلام خواهد شد. البته هزینه های دیگری نیز وجود دارند که در هزینه نهایی تاثیرگذار می باشند.

چه عواملی در تعیین هزینه کاشت مو تاثیر گذار می باشند؟

در تعیین هزینه کاشت مو عوامل مختلفی تاثیرگذار می باشند، که باعث می شود هزینه تمام شده از یک فرد تا فرد دیگر و از یک کلینیک تا کلینیک دیگر متفاوت باشد. داشتن اطلاعات مختصری از این عوامل می تواند شما را در انتخاب درست راهنمایی کند. در پاسخ به سوال کاشت مو چقدر هزینه دارد، به بررسی مهم ترین عوامل تاثیر گذار در هزینه کاشت مو می پردازیم.

این مطلب هم بخوانید  گرافت مو | بانک مو | فولیکول مو
وسعت طاسی و بانک مو

برای انجام عمل کاشت مو یک بانک موی خوب و مناسب مورد نیاز می باشد. بانک مو به ناحیه ای از بدن گفته می شود که موهای آن در برابر ریزش به اندازه کافی مقاومت داشته باشند. در بیشتر موارد از پشت سر به عنوان بانک مو استفاده می شود. از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه کاشت مو نوع طاسی، میزان غنی بودن و قابل استفاده بودن بانک مو می باشند. همچنین تعداد جلسات تا رسیدن به نتیجه مورد نظر بسیار موثر می باشد.

میزان تراکم

هنگام مراجعه به جلسه مشاوره شما باید تعیین کنید که میزان تراکم مو چه میزان باشد. بنابراین هر چند که میزان تراکم مو بیشتر باشد، تعداد موی بیشتری مورد نیاز می باشد. همچنین میزان انجام کار برای کاشت مو بیشتر می شود و به تبع آن هزینه کاشت نیز افزایش می یابد.

فناوری مورد استفاده و تخصص پزشک

در کلینیکی که به آن مراجعه نموده اید نقش موثر و تعیین کننده ای که وجود دارد این است که از چه فناوری هایی استفاده می کنند، و میزان تخصص و تبحر آن ها در چه سطحی می باشد. هر چه دانش و تجربه متخصصین آن ها بالاتر باشد و از فناوری های به روز و مدرن تری استفاده نمایند. به تبع آن هزینه کاشت مو نیز بالاتر می رود.

روش کاشت مو

در کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل، زمانیکه سوال کاشت مو چقدر هزینه دارد مطرح می‌شود، باید اشاره کرد انتخاب روش کاشت مو مهم ترین عامل در تعیین هزینه کاشت می باشد. شما باید به متخصص مراجعه نموده و در جلسه مشاوره با تعین روش کاشت توسط پزشک تا حدودی میزان هزینه برآورد خواهد شد. در این جلسه پزشک با توجه به نوع و میزان طاسی و بانک مو روش انجام کاشت را تعیین می نماید.

این مطلب هم بخوانید  آشنایی با کاشت مو به روش PRP

هزینه های پس از کاشت مو

برآورد هزینه کاشت مو

پس از انجام کاشت مو ممکن است عواملی مانند التهاب، عفونت و زخم ها در شما پدیدار شوند. برای جلوگیری از بروز این عوامل پزشک متخصص برای شما داروهایی تجویز می نماید، که مصرف آن ها ضروری می باشد. مسکن ها، آنتی بیوتیک ها و داروهای ضد التهاب از جمله مواردی هستند که معمولا توسط پزشک تجویز می شوند. از طرفی دیگر نیز تقویت بدن جهت رشد موها لازم و ضروری می باشد. مصرف مکمل ها و ویتامینه ها نیز در دوران نقاهت برای جلوگیری از ضعف بدن مور نیاز می باشد.

بنابراین هزینه های جانبی را نیز باید به هزینه عمل کاشت مو اضافه کرد تا هزینه نهایی برآورد شود.

بیمه ها هزینه کاشت مو را تقبل می نمایند؟

کاشت مو از آنجایی که جزو عمل های زیبایی می باشد و بیمه ها عمل های ضروری را پوشش می‌دهند، و عمل زیبایی جزء عمل های ضروری نمی باشند. لذا تحت پوشش بیمه ها قرار نمی گیرند. مگر در صورتی که پزشک متخصص آن را جزء عمل ها ضروری قرار دهد. لذا برای مطلع شدن از قرارگیری تحت پوشش بیمه باید به بیمه مورد نظر مراجعه نمایید. در اکثر موارد بیمه ها عمل های زیبایی را جزو عمل های ضروری قرار نمی دهند و در نتیجه تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند

در این مقاله تلاش کردیم تا به سوال کاشت مو چقدر هزینه دارد پاسخ دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتری در خصوص انجام عمل های کاشت مو، کاشت ریش و همچنین کاشت ابرو طبیعی، به سایت خسرویانی مراجعه نمایید.

این مطلب هم بخوانید  صفر تا صد کاشت مو نیوگرافت + مزایا و عوارض قیمت

۳ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *