ابرو ها علاوه بر عملکردی که دارند به عنوان یکی از پارامتر های زیبایی ظاهری افراد شناخته می شوند. از این رو همواره بسیاری از افراد تمایل زیادی به داشتن ابرو های پر پشت و زیبا داشته اند. اما در برخی از مواقع ممکن است بر خلاف میل این افراد، ابرو های آن ها دچار ریزش شود. علل مختلفی برای ریزش ابرو ها گزارش شده است. اما به هر حال اگر ابرو های یک فردی دچار ریزش شوند، لازم است تا اقداماتی را جهت ترمیم و بازسازی آن ها انجام دهد.

بهترین کلینیک کاشت ابرو شهرک غرب کجاست؟

یکی از متداول ترین اقدامات برای این کار، استفاده از کاشت ابرو است. کاشت ابرو می تواند مزایا و ویژگی های بسیار زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد. اگر شما هم از این مشکل رنج می برید، می توانید نسبت به کاشت ابرو شهرک غرب اقدام کنید. در ادامه تمام آنچه را که لازم است در این مورد بدانید را برای شما توضیح داده ایم.

دلایل ریزش ابرو

موهای ابرو بسیار حساس و لطیف بوده و ممکن است تحت اثر عوامل مختلفی ریزش داشته باشند. از مهم ترین دلایل ریز ابرو می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شیمی درمانی
  • ژنتیک و عوامل ارثی
  • مصرف دارو های خاص
  • استفاده مداوم از مداد ابرو چرب
  • برخورداری از اختلالات تیروئید
  • ابتلا به بیماری های قارچی
  • مصرف دارو های افسردگی
  • ابتلا به انواع بیماری های مربوط به سیستم ایمنی
  • مادرزادی

دلایل ریزش ابرو

در این بخش تنها برخی از مهم ترین دلایل ریز ابرو ها را برای شما ذکر کرده ایم. اگر بنا به هر دلیلی دچار ریزش مو های ابرو هستید، بهتر است در اسرع وقت به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و نسبت به درمان و ترمیم ابرو های خود اقدام کنید.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهرک غرب

طبیعتا تمامی افراد دوست دارند تا عمل کاشت ابرو خود را در یک کلینیک معتبر و قابل قبول انجام دهند. از این رو بسیاری از آن ها در مورد یافتن بهترین کلینیک برای کاشت ابرو در شهرک غرب دچار زحمت می شوند و در بسیاری از مواقع نیز نمی توانند کلینیک مد نظر خود را پیدا کنند. کلینیک خسرویانی یکی از بهترین کلینیک های کاشت ابرو شهرک غرب است که شما می توانید با مراجعه به این کلینیک و مشورت گرفتن ب پزشکان ماهر و با دانش، نسبت به کاشت حرفه ای ابرو اقدام کنید.

هزینه کاشت ابرو در شهرک غرب

یکی از مهم ترین سوالات افرادی که به کاشت ابرو شهرک غرب علاقه دارند، در رابطه با هزینه های لازم برای انجام این کار است. اگر این سوا برای شما هم پیش آمده که هزینه لازم برای کاشت ابرو در شهرک غرب چقدر است؟ بایستی بدانید که این موضوع به عوامل و پارامتر های مختلفی بستگی دارد. از این رو نمی توان یک قیمت مشخص و معین را برای آن تعیین کرد.

این مطلب هم بخوانید  معرفی کاشت مو به روش FIT

اگر هزینه های لازم برای انجام این کار برای شما یک موضوع مهم است، می توانید قیمت چندین کلینیک معتبر و قابل اعتماد در شهرک غرب را پرس و جو کرده و از محدوده قیمتی برای کاشت ابرو باخبر شوید. شایان ذکر ات که کلینیک خسرویانی با ارائه بهترین خدمان و با کیفیت ترین کاشت ابرو، هزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه ای را از افراد دریافت می کند. از این رو برای کاشت مطلوب با هزینه های مناسب می توانید به این کلینیک مراجعه کنید.

عوامل موثر بر روی قیمت کاشت ابرو در شهرک غرب

همان طور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم، هزینه لازم برای انجام کاشت ابرو شهرک غرب به عوامل و پارامتر های متعددی بستگی دارد. مهم ترین عواملی که بر روی قیمت کاشت ابرو تاثیر دارند، عبارت اند از:

  1. تکنولوژی استفاده شده در کاشت ابرو
  2. میزان تجهیزات و مواد مصرفی
  3. تجربه و مهارت پزشک
  4. نوع مواد مصرفی
  5. نوع پوست و مو
  6. میزان موهای کاشت شده

هزینه کاشت ابرو در شهرک غرب

نحوه کاشت ابرو در شهرک غرب

در ابتدا پزشک متخصص به صورت دقیق و با حساسیت بالایی، طرح و شکل ابرو های مد نظر فرد را بر روی پوست او ترسیم می کند. پس از آن با به کار گیری یک سوزن مخصوص، موهای مصنوعی یا موهای طبیعی که از نقاط مختلف بدن (به خصوص سر) گرفته شده اند، بر روی حفره های موجود بر روی ابرو ها ریخته می شوند. شایان ذکر است که حفره های موجود بر روی ابرو ها، مطابق با طرح و شکل ابرو ها مشخص می شود.

مزایای کاشت ابرو شهرک غرب

کاشت ابرو در شهرک غرب می تواند مزایای بسیار زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد. در ادامه برخی از مهم ترین مزایا و ویژگی های این کار را برای شما توضیح داده ایم.

  1. افزایش جذابیت و زیبایی چهره
  2. دائمی و مادام العمر بودن
  3. ساده شدن حالت دادن به ابرو ها
  4. برخورداری از شکل و حالت طبیعی ابرو
  5. هزینه های مناسب انجام کاشت ابرو

اهمیت مشاوره قبل از کاشت ابرو در شهرک غرب

بسیاری از افراد به کاشت مو در شهرک غرب علاقه دارند. اما این افراد بایستی بدانند که قبل از اقدام به انجام هر کاری در رابطه با این موضوع حتما لازم است تا با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنند. اما ممکن است این سوال را ازخود بپرسید که مشاوره قبل از کاشت مو به چه دردی می خورد و چه اهمیتی دارد؟

در واقع توصیه به استفاده از مشاوره قبل از کاشت ابرو، بدان جهت است که پزشک متخصص بتواند دلایل اصلی ریزش مو ابرو شما را بررسی کنید تا در صورت نیاز شما را برای انجام کاشت ابرو راهنمایی کند. در بسیاری از مواقع ممکن است کاشت ابرو برای فرد توصیه نشود و از روش های دیگری برای نتیجه گیری بهتر، بهره بگیرند. از این رو به شما توصیه می کنیم که حتما مشاوره قبل از کاشت ابرو را جدی بگیرید.

بعد از بررسی های اولیه و پس از اطمینان حاصل کردن دکتر از شرایط فرد برای کاشت ابرو، فرم و مدل مناسب ابرو برای فرد پیشنهاد می شود. در واقع پزشک با بررسی فرم چهره و مشخصات ظاهری فرد، تلاش می کند تا بهترین مدل ابرو را برای او پیشنهاد دهد. در بسیاری از مواقع افراد نظر پزشک را تاکید کرده و فرایند کاشت مو را انجام می دهند.

این مطلب هم بخوانید  بررسی مراحل کاشت مو

اما اگر مدل پیشنهادی پزشک متخصص زیبایی، مورد تایید شما نبود، می توانید مدل های مد نظر خود را به پزشک اعلام کرده و در انتخاب یک مدل مناسب ابرو جهت کاشت با او مشورت کنید.

عوارض کاشت ابرو

مدت زمان لازم برای کاشت ابرو در شهرک غرب

مدت زمان انجام کاشت ابرو به عوامل مختلف نظیر نوع کاشت، مدل ابرو ها، تعداد مو های استفاده شده برای کاشت، پزشک، تکنیک، وضعیت پوست و مو، شرایط جسمانی فرد و… بستگی دارد. اما معمولا کاشت ابرو تقریبا تا ۳ ساعت طول می کشد. البته به طور کلی و با در نظر گرفتن شرایطی که در بالا نام بردیم، مدت زمان لازم برای کاشت ابرو بین ۳ الی ۷ ساعت اعلام شده است.

عوارض کاشت ابرو در شهرک غرب

یکی از اصلی ترین دغدغه افرادی که به کاشت ابرو علاقه دارند، عوارض و خطراتی است که انجام این کار ممکن است برای آن ها به همراه داشته باشد. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید بایستی بدانید که کاشت ابرو هیچ گونه عارضه خاصی نداشته و هیچ خطری سلامت شما را تهدید نمی کند.

چه افرادی برای کاشت ابرو مناسب هستند؟

همه افراد می توانند نسبت به کاشت ابرو اقدام کنند. این کار به عنوان یک عمل زیبایی شناخته می شود. از این رو افرادی که به دنبال داشتن چهره ای جذاب تر و زیباتر هستند یا از شکل و ظاهر فعلی ابرو های خود خوششان نمی آید، می توانند نسبت به کاشت ابرو شهرک غرب اقدام کنند.

پارامترهای مهم در موفقیت کاشت ابرو

ابرو به عنوان یکی از معیار های اصلی و بسیار مهم در زیبایی ظاهری هر شخصی دانسته می شود. از این رو بسیاری از افراد تمایل دارند تا با انجام کاشت ابرو، زیبایی چهره خود را دو چندان کنند. برای آن که این کار تاثیرات مثبتی را داشته باشد و بعد از کاشت ابرو چهره شما زیباتر و جذاب تر شود، لازم است تا پارامتر هایی را مد نظر قرار دهید. در ادامه پارامترهای مهم در موفقیت کاشت ابرو را برای شما نام برده ایم.

  1. میزان و تعداد گرافت هایی که در زمان کاشت سالم هستند.
  2. نحوه انجام کاشت و رعایت اصول کار توسط پزشک متخصص
  3. طراحی و انتخاب شکل و فرم صحیح ابرو ها برای انجام کاشت
  4. به کار گیری زاویه صحیح برای کاشت ابرو ها
  5. سالم بودن پوست ابرو

نکات قبل از کاشت ابرو شهرک غرب

نکات قبل از کاشت ابرو شهرک غرب

برای آنکه کاشت ابرو شما به بهترین شکل انجام شود و هیچ گونه مشکلی در هنگام انجام کاشت و پس از آن رخ ندهد، لازم است تا قبل از اقدام به انجام این کار، نکاتی را رعایت کنید. در ادامه مراقبت های قبل از کاشت ابرو شهرک غرب را برای شما توضیح داده ایم.

  • اصلاح سبک تغذیه با مشورت گرفتن از پزشک
  • کاهش استرس و حفظ آرامش
  • میزان خواب کافی قبل از انجام عمل کاشت ابرو
  • حمام کردن و پاک کردن کامل صورت از هر گونه ماده ای قبل از کاشت ابرو
  • قطع کامل داروهای رشد ابرو
  • عدم مصرف داروهای خاص به مدت چند روز قبل از انجام کاشت
  • عدم مصرف داروهای ضد انعقاد چند روز قبل از انجام کاشت
  • عدم مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی چند روز قبل از انجام کاشت
این مطلب هم بخوانید  کاشت مو به روش FUT

توجه داشته باشید که در صورت برخورداری از هر بیماری و مصرف دارو های مختلف، حتما لازم است تا پزشک خود را از این موضوع مطلع سازید. در غیر این صورت ممکن است کاشت ابرو سلامت شما را به خطر بیندازد.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو شهرک غرب

بعد از انجام کاشت مو شهرک غرب، برای آن که نتیجه کاشت به بهترین شکل ممکن انجام شود و کیفیت کار شما را راضی کند، لازم است تا مراقبت هایی را بعد از انجام کاشت ابرو در نظر داشته و آن ها را انجام دهید. در ادامه مهم ترین نکات در رابطه با مراقبت های بعد از کاشت ابرو را به طور کامل برای شما شرح داده ایم.

  • پانسمان ها پس از دو روز بعد از انجام کاشت، باید بر سر جای خود باقی بمانند. از این رو به هیچ وجه آن ها را جدا نکرده یا دست کاری نکنید.
  • در طول مدت ۲ روز که باید پانسمان ها بر روی زخم باقی بمانند، لازم است تا نسبت به عوض کردن مداوم آن ها اقدام کنید. تا محل کاشت به خوبی ضد عفونی و تمیز شود.
  • پس از برداشتن پانسمان ها لازم است تا محل کاشت ابرو و چوست اطراف آن با لوسیون و شوینده های مناسب به آرامی شست و شو داده شوند. پزشک می تواند لوسیون های مناسب برای انجام این کار را برای شما معرفی کند.
  • در اکثر مواقع پس از انجام کاشت ابرو، پزشک یک اسپری مناسب را برای شما تجویز می کند. برای نتیجه گیری بهتر لازم است تا به مدت ۲ الی ۳ روز به صورت مرتب از این اسپری استفاده کنید.
  • بعد از انجام کاشت ابرو ممکن است، محل اطراف ابرو ها پوسته پوسته شوند یا بر روی ابرو های شما لخته هایی ایجاد شود. در این شرایط اصلا نباید به آن ها دست بزنید و اجازه دهید تا پوست به طور طبیعی خود را ترمیم کند.

توجه داشته باشید که بعد از انجام کاشت، پزشک شما تمام نکات لازم برای مراقبت های بعد از انجام این کار را برای شما توضیح خواهد داد. از این رو بهتر است تا به دقت به حرف های او گوش داده و تمام نکاتی را که گفته است به خوبی رعایت کنید.

سخن پایانی

کاشت ابرو به عنوان یکی از متداول ترین روش های زیبایی دانسته می شود. به همین دلیل بسیاری از افراد به انجام این کار تمایل دارند. شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک خسرویانی که به عنوان یکی از بهترین کلینیک کاشت ابرو شهر غرب شناخته می شود، نسبت به انجام کاشت ابرو اقدام کنید.


سوالات متداول کاشت ابرو شهر غرب

پس از چه مدتی بعد از انجام کاشت، ابروها حالت طبیعی دارند؟

این کار به مدت ۳ الی ۶ ماه طول می کشد.

قیمت کاشت ابرو چقدر است؟

قیمت کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. از این رو قبل از اقدام به این کار می توانید از پزشک خود هزینه های آن را استعلام بگیرید.

آیا کاشت ابرو در زیبایی تاثیر دارد؟

بله . این روش به عنوان یکی از بهترین و متداول ترین روش های زیبایی شناخته می شد.

۱ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *