روش نیوگرافت چگونه انجام میشود؟

بسیاری از افرادی که دچار ریزش موی شدید شده اند برای رفع کم پشتی موی خود به عمل کاشتن مو رجوع می کنند که روش های مختلفی دارد از جمله : کاشت مو به روش FUT ، نیو گرافت، روش FIT ، FUE ، SUT ، SuperFUE ، کاشت مو به روش ترکیبی ،روش PRP ، BHT  و….

✅نحوه استخراج فولیکول‌ها استفاده از نیو گرافت (ابزار دقیق)
✅ میزان بازیابی طبیعی و چگونگی رشد  بالا و به شکل طبیعی
✅ تعداد فولیکول‌های انتقال یافته متغیر بین ۵۰۰ تا ۴۰۰۰ فولیکول
✅ زمان کاشت نیو گرافت معمولاً ۶ تا ۸ ساعت
✅ نتایج نیو گرافت
طولانی‌مدت و پایدار

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید😍

    یکی از جدید ترین روش های کاشتن مو نیوگرافت است که متد متفاوتی در بین دیگر روش های کاشت مو دارد و می تواند به طور قابل توجهی افراد را به نتیجه دلخواه برساند. در واقع در این روش تمام واحدهای فولیکولی در منطقه اهداء کننده که پشت سر است شناسایی شده و فولیکول های مورد نیاز پیوند به کمک الگوریتم تصادفی انتخاب و برداشت میشود.

    کاشت مو نیوگرافت

    روش نیوگرافت چیست؟

    کاشت مو نیوگرافت نوعی روش کاشت است که هدف آن توزیع مجدد موهای شما است به طوری که غیرممکن است که کسی تشخیص دهد پیوند مو انجام داده اید و نتایج آن دائمی است.

    کاشت مو نیوگرافت بسیار متفاوت از کاشتن مو در دهه‌های قبل است. ایمن‌تر و موثرتر بوده و سریعتر بهبود می‌یابد. اما این بدان معنا نیست که این روش برای همه توصیه می‌شود.

    پیوند نئوگرافت از روش استخراج واحد فولیکولی (FUE) استفاده می‌کند. روش FUE فولیکول‌های مو را از قسمت‌هایی از سر که موها ضخیم‌تر هستند می‌گیرد و آنها را به مکان‌هایی که مو نازک شده است منتقل می‌کند.

    هزینه‌ کاشت به روش نیوگرافت

    کاشتن مو یک عمل زیبایی است، به این معنی که شرکت های بیمه آن را یک عمل جراحی انتخابی می دانند و تحت پوشش قرار نمیدهند. شما مسئول کل هزینه‌های جراحی خود خواهید بود.در مواردی مانند تصادف‌، عمل‌ها، سوختگی‌ها، پرتودرمانی، عفونت یا … شرکت بیمه شما ممکن است هزینه را پوشش دهد. برای تعیین اینکه آیا در این موارد تحت پوشش هستید یا خیر، باید با نماینده بیمه خود تماس بگیرید.

    از آنجا که هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد، یافتن برآورد دقیقی برای هزینه این روش برای شما دشوار است.قیمت ترمیم مو با روش نیوگرافت بسته به عوامل بی‌شماری می‌تواند متفاوت باشد.

    در وهله اول قیمت این کار بستگی به مقدار موی برداشته شده و سپس پیوند زدن به نواحی مورد نظر دارد. در مرحله بعد، باید سن، نوع بدن و سابقه پزشکی بیمار در نظر گرفته شود. قیمت گذاری به طور کلی بر اساس هر پیوند و در عین حال در نظر گرفتن سایر عوامل دارد.

    قیمت های این جراحی رقابتی است و به طور کلی در کلینیک‌های تخصصی فقط یک یا دو عمل کاشت در هر روز انجام می شود. همه این عوامل می توانند بر قیمت این روش تأثیر بگذارند.

    روش انجام کاشت نیو گرافت

    روش انجام کاشت نیو گرافت

    این روش با یک دستگاه ربات توسعه یافته انجام می شود به این صورت که ربات دارای یک رابط کامپیوتری، بازو و صندلی ارگونومیک است. بر روی بازوی روباتیک چند دوربین قرار داده شده که ناحیه اهداء کننده را به پزشک نمایش می دهد.

    سپس با استفاده از همین دوربین ها تمامی واحدهای فولیکولی در منطقه مورد نظر شناسایی شده و پیوندها با استفاده از الگوریتمی تصادفی بخشی از واحدهای فولیکولی موجود را انتخاب می کنند. بازوی رباتی دارای سیستم سوزن دو بشکه ای است که هر سوزن کار مخصوص به خود را دارد. درحالی که سوزن اول به عمق اپیدرم وارد می شود، سوزن دوم هسته پیوندی را بیرون می کشد. یک جنبه حیاتی در جایگزینی موها، حفظ پیوندهایی است که از بدن خارج شدند تا پیوند زده شوند.

    در کاشت مو نیو گرافت فولیکول هایی سالم و بدون آسیب حاصل خواهند شد. پیوند فولیکول های سالم و قوی باعث می شود تا پیوندی موفق داشته باشیم، در نتیجه موهای قوی و پرپشت در چندین ماه در نواحی  ریزش کرده رشد خواهند کرد.

    مراحل اجرای روش نیوگرافت

    روش نیوگرافت در یک محیط استریل شده مانند مطب جراح زیبایی انجام می شود.

    ۱- حین عمل

    قبل از شروع عمل، جراح شما از بی حسی موضعی استفاده می کند تا برداشت یا پیوند مو را احساس نکنید.

    ممکن است در حین کارِ پزشک، احساس فشار یا احساس کسل‌کننده‌ای داشته باشید، اما وقتی موهایتان به اطراف حرکت می‌کند، احساس کشیدن یا نیشگون گرفتن خواهید کرد.

    در طول این عمل، پزشک شما از یک دستگاه خودکار برای برداشت مو از سر شما در مناطقی که موهای شما ضخیم‌تر است استفاده می‌کند. پزشک شما همیشه کنترل دستگاه را در دست خواهد داشت.

    این پروسه بسته به مقدار مویی که کاشت می‌کنید بین ۴ تا ۶ ساعت طول می‌کشد. هنگامی که پیوند کامل شد، سر شما بانداژ می شود.

    این مطلب هم بخوانید  آیا مزوتراپی بعد از کاشت مو واجب است؟ دلایل + زمان مناسب

    ۲- بعد از عمل

    بعد از عمل، ممکن است کمی بی حسی در پوست سر خود احساس کنید یا ناراحتی جزئی داشته باشید. پزشک شما به احتمال زیاد استامینوفن قوی (تیلنول) را برای شما تجویز می کند تا برای تسکین هر دردی از آن استفاده کنید. از مصرف ایبوپروفن (ادویل) یا آسپرین تا ۴۸ ساعت پس از پیوند خودداری کنید، مگر اینکه پزشک به شما توصیه کند.

    ۳- روند بهبودی

    از آنجا که فقط از بی حسی موضعی استفاده شده، روند بهبودی بسیار کم است. وقتی مطب را ترک می کنید، ممکن است قرمزی و سوراخ های ریزی را در نواحی تحت درمان مشاهده کنید، اما این طبیعی است و باید پس از یک هفته از بین برود. تورم باید ۱-۲ روز پس از آن فروکش کند. فعالیت های غیر شدید را می توان یک روز پس از درمان نئوگرافت از سر گرفت و فعالیت های شدید را می توان ۲ هفته پس از انجام عمل از سر گرفت.

    روند طبیعی بهبودی پس از نیوگرافت باعث می شود که اساساً جای زخم قابل مشاهده نباشد زیرا هر واحد فولیکولی به طور جداگانه برداشته می شود. معمولا رشد جدید هر یک از موها جای زخم را می‌پوشاند و محل‌های اهداکننده گرافت‌ها، تا حدی کوچک می‌شوند که قابل توجه نیستند و توسط موهای اطراف پنهان می‌شوند.

    موها با سرعت تقریباً یک و نیم اینچ در ماه رشد می کنند. بنابراین، بیماران پیوند شده تقریباً شش ماه پس از جراحی منتظر می‌مانند تا موهای کاشته‌شده را روی نواحی تازه پیوند شده شانه کنند.

    بسته به درجه طاسی بیمار و موقعیت فرد، زمان بین جلسات و تعداد پیوندهای انجام شده در هر جلسه، ممکن است از یک تا چهار عمل جراحی طول بکشد تا ظاهر مورد نظر به دست آید. تعداد جراحی ها و مدت زمان انجام آنها در مشاوره شخصی شما با جراح قبل از جراحی مشخص می شود.

    چه کسانی کاندید کاشت مو نیوگرافت هستند؟

    نیوگرافت مناسب چه کسانی است

    اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که ریزش مو را تجربه می‌کنند، ممکن است کاندیدای ایده آل برای ترمیم موی نئوگرافت باشید. با توجه به اینکه ریزش مو امروزه بیشتر افراد را تحت تاثیر قرار داده است، مهم است که ببینید کدام گزینهی درمانی برای شما بهترین است.

    برای اینکه کاندیدای پیوند نیوگرافت شوید، باید از سلامت کلی خوبی برخوردار باشید و بتوانید بی حسی موضعی را تحمل کنید. برخی از بیمارهای قلبی، بخاطر خونریزی و شرایط التهابی ممکن است با توصیه پزشک از پیوند نیوگرافت منع شوند. اگر مستعد ایجاد اسکار کلوئیدی یا هیپرتروفیک هستید، احتمالا شما باید به طور کلی از عمل کاشتن مو خودداری کنید.

    روش نئوگرافت برای درمان طاسی یک جراحی بسیار موفق است و شامل برداشتن فولیکول‌های مو از نواحی دارای مو تا مناطق دچار ریزش مو است. برخی از بیماران با شرایط پزشکی یا روانشناختی قبلی ممکن است کاندیدای این روش نباشند و این شرایط ممکن است انجام جراحی و مراحل متعدد آن را برای آنها غیرممکن کند.

    با این حال، آن دسته از بیمارانی که وضعیت طاسی با الگوی مردانه (کوچک شدن خط موی M شکل که معمولاً در مردان یافت می‌شود) یا طاسی ناشی از تصادفات، عمل‌ها، سوختگی‌ها، پرتودرمانی، عفونت، یا حتی آن دسته از بیمارانی که ابروهای خود را از دست داده‌اند، کاندیدهای خوبی برای این روش هستند.

    اگر ریزش موی شما نتیجه یک بیماری یا دارو باشد، پیوند مو ممکن است نتواند نتایج دائمی به شما بدهد. پیوند نیوگرافت را می‌توان برای هر جنسیتی انجام داد، اما بیشتر برای مردان با الگوی طاسی معمولی مردانه استفاده می‌شود. برای انجام این روش، باید بتوانید موهایتان را در ناحیه‌ای از سر که موهایتان نازک شده رشد دهید. از آنجا که این روش گران است، تا زمانی که سایر روش ها و داروهای بدون نسخه را برای بازیابی و حفظ خط موی خود بدون نتیجه گیری امتحان کنید، کاشتن مو معمولاً توصیه نمی‌شود.

    در طول مشاوره، تاریخچه پزشکی و خانوادگی و معاینه مربوط به الگوی ریزش مو شما انجام می شود و توصیه هایی ارائه خواهد شد که شامل تکنیک هایی برای نظافت، رنگ کردن موها، استفاده از داروهای جدیدتر موجود و در نهایت، کاندید بودن شما برای روش های جراحی جایگزین است.

    تفاوت نیوگرافت با سایر روش های کاشت

    تفاوت بین روش نیوگرافت و FUE معمولی در این است که در روش نیوگرافت، جراح به جای انتخاب دستی و استخراج فولیکول‌های مو، از یک ابزار تخصصی برای برداشت گرافت‌های موی فردی استفاده می‌کند.

    اگرچه روش نیوگرافت به اندازه FUE دستی دقیق نیست، اما می‌تواند تعداد بیشتری گرافت در هر جلسه برداشت کند.

    دو روش رایج کاشت، کاشت واحد فولیکولی (FUT) و برداشتن واحد فولیکولی (FUE) نام دارند. هر دو پتانسیل ارائه نتایج طبیعی و زیبایی شناختی را دارند.

    نیوگرافت یک نسخه نیمه خودکار از FUE و یکی از مدرن‌ترین تکنیک‌های کاشت است. گفته می‌شود که با حذف برخی از خطاهای انسانی مرتبط با جراحی نسبت به سایر تکنیک‌های FUE موثرتر است.

    اجازه دهید به مزایا و خطرات بالقوه‌ی پیوند مو نیوگرافت بپردازیم. همچنین آن را با سایر تکنیک‌های ترمیم ریزش مو مقایسه می‌کنیم و به هزینه آن نیز نگاهی خواهیم انداخت.

    مزایای کاشت نیوگرافت

    مزایای کاشت نیوگرافت

    سیستم نیوگرافت اولین و تنها سیستم برداشت و کاشت واحد فولیکولی پاکسازی شده توسط FDA است. سیستم نیوگرافت اتوماسیون تکنیک FUE را ارائه می دهد که پیشرفته ترین تکنیک در صنعت کاشت مو است.

    این مطلب هم بخوانید  ماندگاری خط بخیه کاشت مو

    ترمیم مو با فناوری نیوگرافت، برداشت و قرار دادن کاملاً دقیق را فراهم می‌کند و نتایج قابل تکراری را ارائه می‌دهد. با فناوری نیوگرافت، هر فولیکول به صورت جداگانه در حالی که بیمار دراز کشیده است برداشته می شود. با این روش کم تهاجمی موهای کاشته شده مثل موی طبیعی به نظر می رسند.

    فناوری پیشرفته نیوگرافت یک راه حل مجزا برای ریزش مو ارائه می دهد و به بیماران این امکان را می دهد تا به نتایج طبیعی بدون اسکار خطی، در حداقلی ترین زمان دوره‌ی نقاهت و بهبودی دست یابند. برخی مزایای این روش عبارتند از :

    • عدم ایجاد زخم بزرگ به هنگام فولیکول های بانک مو در کاشت مو نیو گرافت
    • عدم دفن فولیکول های پیوندی
    • عدم کم پشتی ناحیه اهداء کننده پشت سر
    • عدم آسیب به بانک موی پشت سر
    • به دست آوردن فولیکول هایی سالم و قوی
    • نتایج برتر، موهای طبیعی تر، کوتاه یا بلند برای مردان و زنان.
    • فناوری پیشرفته و خودکار، روش کم تهاجمی برای کاشت .
    • ملایمت و ناراحتی کمتر تا بدون ناراحتی. بدون برش اسکالپل، بدون منگنه، بدون اسکار خطی.
    • محدودیت های فعالیت کمتر نسبت به روش های نوار سنتی.
    • بیماران معمولاً می توانند روز بعد به سر کار برگردند.
    • این روش در مقایسه با نتایج اثربخش در طول دوره‌ی کوتاه مقرون به صرفه‌تر است.
    • کاشت مو نیوگرافت یک روش بسیار ایمن و نسبتا جزئی است
    • حداقل خونریزی و عوارض کمتر نسبت به روش‌های دیگر کاشت
    • این عمل با بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به آرامبخشی داخل وریدی یا داخل عضلانی نیست.

    دلایل بهتر بودن نئوگرافت نسبت به سایر روش ها

    این سیستم انقلابی، از کنترل‌های پنوماتیکی برای استخراج دقیق تک تک فولیکول‌های مو استفاده می‌کند که می‌تواند بلافاصله به نواحی انتخابی پوست سر پیوند داده شود. سیستم خودکار نیوگرافت تنها سیستم برداشت کامل در بازار است و تنها فناوری کاشت «بدون لمس» موجود را دارد.

    از جمله سایر برتری های این روش بر روش های دیگر میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    ۱. سرعت بالا

    علم پشت این نوع پیوند مو ساده است. فولیکول های مو از موهای پشت سر گرفته می شوند که به طور طبیعی به رشد خود ادامه می دهند. فولیکول هایی که موهای کاشته شده شما را نگه می دارند، بافت های زنده ای هستند که به صورت چرخه ای رشد می کنند. هنگامی که فولیکول طبیعی مو در ناحیه طاسی کاشته شد، موهای پیوند شده حدود دو تا سه هفته قبل از ریختن در جای خود باقی می‌مانند .

    این طبیعی است و بخش مهمی از روند رشد جدید است. پس از ریزش، رشد جدید در عرض ۳-۴ ماه آغاز می شود و موهای شما به رشد طبیعی خود ادامه می دهند. مهمتر از آن، نتایج شما سالم و طبیعی به نظر خواهند رسید.

    سیستم مکانیکی بسیار ارگونومیک نیوگرافت در راستای عملکرد طبیعی دست جراح عمل می کند و امکان برداشت سریع و دقیق تر فولیکول های مو را فراهم می کند. بیماران نیوگرافت اکنون زمان کمتری را در اتاق عمل سپری می کنند یا در مجموع نسبت به روش‌های FUE در مدت زمان کمتر به هدف خود می‌رسند.

    ۲. کمترین میزان تهاجم و آسیب رسانی

    با اینکه یک روش کاشت کاملا غیر تهاجمی وجود ندارد، روش نیوگرافت یک راه حل ترمیم مو با حداقل تهاجم برای ریزش موی مردانه و زنانه بدون بر جای گذاشتن جای زخم قابل مشاهده و بهبودی سریع ارائه می‌کند.

    روش‌های سنتی ترمیم مو معمولاً از تکنیکی به نام روش نواری استفاده می‌کنند که شامل برداشتن یک نوار از پوست سر بیمار (پشت سر) به‌عنوان محل اهداکننده است. این مسئله می‌تواند یک اسکار خطی به جا بگذارد. از سوی دیگر، نیوگرافت از یک روش کم تهاجم استفاده می‌کند که نوعی تکنیک استخراج واحد فولیکولی (FUE) است، که از یک دستگاه دستی خودکار برای برداشت فولیکول‌های مو از نواحی متشکل از موهای انتهایی که به طور طبیعی مقاوم در برابر ریزش مو هستند، استفاده می‌کند.

    سپس آن گرافت‌ها را در محل ریزش مو کاشت می‌کند، جایی که به مرور زمان به‌عنوان موی سالم و کاملاً کارآمد رشد می‌کنند. در نتیجه، نیوگرافت اسکار خطی بر جای نمی گذارد، راحت تر است و به زمان بهبودی بسیار کمتری نیاز دارد.

    ۳. طبیعی بودن موها

    فولیکول‌های موی تازه کاشته‌شده با چرخه رشد طبیعی مو کار می‌کنند و نتایج هر هفته بهبود می‌یابد، و بعد از ۹ تا ۱۲ ماه بعد از عمل کاملاً مشخص می‌شود. یکی از مزایای تکنیک نیوگرافت این است که موهای اهداکننده در واحدهایی که به آن واحدهای فولیکولی می گویند، برداشت می شود.

    اینها واحدهایی هستند که موها به طور طبیعی در آنها رشد می کنند و بنابراین، پس از کاشت، کاملا طبیعی به نظر می رسند. و خبری از شاخه های مو که ظاهری غیر طبیعی و غیرجذاب دارند، نیست.

    زمانی که ترمیم مو نیوگرافت به درستی توسط جراح بسیار ماهر انجام شود، می‌تواند نتایج چشمگیر و طبیعی را به همراه داشته باشد که تا آخر عمر باقی می‌مانند. در طول فرآیند کاشت ،پوست سر با استفاده از یک بی حس کننده موضعی بی حس می شود. سپس دکترمتخصص نیوگرافت برای استخراج فولیکول های سالم و یکنواخت مو از ناحیه ای با رشد متراکم استفاده می کند.

    سپس فولیکول‌ها در گروه‌های ۱، ۲، ۳ یا ۴ تایی آماده می‌شوند و با دقت به نواحی نازک مو یا ریزش مو پیوند داده می‌شوند. دکتر متخصص پیوندهای فولیکول مو FUE را با دقت توزیع می کند تا الگوهای رشد طبیعی و خط موی بیمار را برای طبیعی ترین نتیجه ممکن تقلید کند.

    این مطلب هم بخوانید  انواع روش‌های کاشت ریش

    پس از حدود ۴ تا ۶ ماه، بیماران متوجه رشد موهای جدید می شوند که طی چند ماه آینده پر می شوند. در طول یک سال، اکثر بیماران رشد موی کامل، ضخیم و طبیعی را در مناطقی که قبلا نازک یا طاسی بودند گزارش می‌کنند. از آنجا که دکتر متخصص فولیکول موهایی را برای پیوند FUE انتخاب می کند که کمترین حساسیت را در برابر ریزش موی طبیعی دارند، اکثر بیماران می توانند انتظار داشته باشند که نتایج ترمیم موی آنها ماندگار باشد.

    ۴. تراکم بالا

    برای دستیابی به بالاترین رضایت از نتایج، دانستن نحوه رشد مو پس از عمل نئوگرافت بسیار مهم است. چند هفته پس از درمان، موهای کاشته شده می ریزند. این کاملا طبیعی است و به عنوان مدرکی است که نشان می دهد آنها در خانه جدید خود ریشه دوانده اند. در ۸ تا ۱۲ ماه آینده، آن موهای کوچک، قوی تر و ضخیم تر از چند سال گذشته رشد خواهند کرد. سپس، می‌توانید از موهایی ضخیم با تراکم بالا لذت ببرید!

    عوارض روش نیوگرافت 

    عوارض روش نیوگرافت 

    یک مطالعه در سال ۲۰۱۸ اشکالات اصلی نیوگرافت به این صورت ذکر کرده است.

    • ممکن است پزشکان در برداشت موهای فر با مشکل مواجه شوند در واقع سوزن ها نمی توانند انحنایی که در فولیکول های مو وجود دارد را در نظر بگیرند. در نتیجه زخم هایی ایجاد می شود که کم رنگ یا پر رنگ می باشد.
    • زخم ها ممکن است بزرگتر از پانچ اصلی باشند.
    • همچنین ممکن است پیوندهای دفن شده رخ دهد.
    • با برداشت های پی در پی، ممکن است در ناحیه اهدا کننده کم پشتی ایجاد شود که ممکن است آشکار باشد.

    خود جراحی به طور کلی منبع مطمئن ایمن در نظر گرفته می شود و به ندرت عوارض جدی ایجاد می کند. برخی از عوارض جانبی بالقوه عبارتند از:

    ۱- ظاهر پروانه ای در محل اهدا کننده

    اگر محل اهداکننده بیش از حد برداشت شود، می‌تواند منجر به ظاهر پروانه‌ای شکل شود که در آن ریزش مو قابل توجهی وجود دارد. اگر جراح تعداد زیادی فولیکول را از یک ناحیه بردارد، هم نیوگرافت و هم FUE سنتی می توانند منجر به برداشت بیش از حد شوند.

    ۲- جای زخم های ریز

    برخلاف تکنیک  FUT،FUE  و نیوگرافت جای زخم طولانی و نازک از خود به جای نمی گذارند. با این حال، این روش ها می توانند باعث ایجاد اسکار در محل برداشتن فولیکول ها شوند. اغلب اوقات این اسکارها قابل توجه نیستند، اما اگر سر خود را بتراشید یا موهایتان را خیلی کوتاه کنید، ممکن است قابل مشاهده باشند.

    ۳- خط موی غیر طبیعی

    اگر فولیکول‌ها با زاویه‌ای که با خط موی شما مطابقت دارد کاشته نشوند، ممکن است نتایج شما طبیعی به نظر نرسد. خط موی غیر طبیعی یک عارضه بالقوه هر نوع جراحی کاشتن مو است.

    ۴- شوک ریزش مو

    برخی از افراد روزها یا هفته‌ها پس از جراحی، شوک از دست دادن را تجربه می‌کنند که به آن افلوویوم بعد از عمل نیز می‌گویند. ریزش شوک، ریزش موقت موهای کاشته شده است و بیشتر اوقات موها در عرض ۳ تا ۴ ماه دوباره رشد می کنند.

    ۵- سایر عوارض

    سایر عوارض عمومی که منابع مورد اطمینان جراحی های کاشت آن‌ها را تایید کرده‌اند عبارتند از:

    • ورم
    • خون ریزی
    • فولیکول های ملتهب مو (فولیکولیت)
    • بی حسی پوست سر
    • عفونت ها

    مراقبت های بعد از کاشت با روش نئوگرافت

    در چند ساعت اول پس از کاشت مو نیوگرافت، پوست سر شما شروع به تشکیل دلمه می کند. این دلمه های بسیار کوچک نشانه بهبودی پوست سر شماست. بسیار مهم است که آنها را دستکاری نکنید، زیرا این امر خطر عفونت را افزایش می دهد. دلمه ها باید در عرض ۲ هفته از بین بروند.

    به شما توصیه می شود که حداقل ۲۴ ساعت پس از پیوند پوست سر خود را نشویید. دستورالعمل های پزشک خود را برای پاکسازی دقیق و ایمن پوست سر در روزهای بهبودی اولیه دنبال کنید. همچنین برای چند روز کلاه نپوشید و از فعالیت‌های شدید (مانند بلند کردن وزنه یا تمرینات سنگین) تا ۲ هفته پس از پیوند خودداری کنید.

    شما میتوانید ظرف یک یا دو روز پس از انجام عمل به سر کار (اگر در محیط اداری کار می کنید) بازگردید، اگرچه پوسته های شما همچنان در این مدت قابل مشاهده خواهد بود.

    برای مشاهده نمونه کارهای کاشت تخصصی مو در تهران می توانید به سایت کلینیک خسرویانی مراجعه نمائید.

    سوالات متداول کاشت مو نیو گرافت

    آیا کاشت مو نیو گرافت باعث درد یا عوارض جانبی می‌شود؟

    روش نیو گرافت با استفاده از ابزارهای دقیق و متخصص انجام می‌شود، که تا حد زیادی از درد و عوارض جانبی جلوگیری می‌کند.اما ممکن است تا چند روز اول به مواردی مانند التهاب کم و درد ملموس کوچکی برخورد کنید که با گذر زمان بهبود می‌یابد.

    آیا موهای کاشت شده با روش نیو گرافت طبیعی به نظر می‌رسند؟

    بله، این روش از ابزارهای دقیق برای استخراج و انتقال فولیکول‌ها استفاده می‌کند بنابراین موهای کاشت شده با ظاهری کاملاً طبیعی و هماهنگ با ویژگی‌های فیزیکی شما رشد می‌کنند. این امر به دقت بالا در طراحی خط مو، زاویه رشد موها و توزیع فولیکول‌ها برمی‌گردد.

    ۴ نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *