ضمانت کلینیک دکتر خسرویانی

کلینیک کاشت مو دکتر خسرویانی با ۱۹ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ های کاشت مو، ریش و سبیل، و ابرو همواره آماده‌ی خدمت رسانی به متقاضیان عزیز می‌باشد. تیم دکتر خسرویانی ضمانت می‌کند که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و سلامت متقاضی را سرلوحه‌ی کار خود قرار می‌دهد.

همچنین استفاده از لوازم یکبار مصرف و تمام استریل، انجام عمل جراحی در محیطی کاملا تمیز و استریل شده مطابق با استانداردهای روز از جمله تعهدات کلینیک می‌باشد.

مشتری مداری و احترام به درخواست متقاضیان از گذشته تا کنون از اولویت های کلینیک دکتر خسرویانی بوده و همین امر همواره رضایت مشتریان را از تیم وی در پی داشته است.

همچنین کلینیک ضمانت می‌کند که در هر زمان از ساعات کاری مشاوره رایگان به متقاضیان ارائه دهد و آنها را در راه انتخاب مناسب ترین روش کاشت مو راهنمایی کند.

آموزش های لازم در پروسه‌ی عمل کاشت مو

از دیگر تعهدها و ضمانت های مجموعه می‌توان به ارائه آموزش ها و مراقبت هایی که لازم است توسط متقاضیان، قبل و بعد از عمل رعایت شوند اشاره کرد. این مراقبت ها که شامل استفاده نکردن از کلاه بعد از عمل، عدم استعمال دخانیات قبل و بعد از عمل، نداشتن رابطه جنسی بعد از عمل و… در صورتیکه توسط متقاضیان رعایت شود مدت زمان بهبودی سیر طبیعی خود را طی خواهد کرد.

عوارض کاشت مو

کاشت مو عملا عوارض خاصی نداشته و تنها با رعایت نکاتی که در بالا اشاره شد و باقی نکاتی که در آموزش ها به مشتریان ارائه می‌شوند می‌توان از وقوع عوارض ناخواسته جلوگیری کرد.

این مطلب هم بخوانید  آشنایی با داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

بعضا در برخی کلینیک ها به علت عدم رعایت نکات بهداشتی و عدم استفاده از لوازم یکبار مصرف ممکن است سلامت متقاضی به خطر افتاده و دچار عفونت های اتاق عمل شود.

در ضمانت نامه‌ی کلینیک دکتر خسرویانی تعهد استفاده از لوازم استریل و یکبار مصرف و همچنین ضدعفونی بودن محیط اتاق عمل کتبا ذکر شده است. همچنین تیم جراحی با رعایت تمام موارد بهداشتی طبق پروتکل های ابلاغی از جانب وزارت بهداشت سلامت شما را تضمین می‌کند.

احترام به انتخاب متقاضی

از دیگر ضمانت های کلینیک احترام کامل به انتخاب متقاضی می‌باشد. جز در مواردی خاص که روش مورد نظر مشتری ممکن است بهترین نتیجه را برای او در پی نداشته باشد.

به علت تعدد دلایل ریزش مو، و همچنین مسائل فیزیولوژی خاص افراد_ از جمله داشتن بانک موی ضعیف یا قوی_ همه‌ی روش های کاشت مو روی همه‌ی افراد ممکن است تاثیر یکسانی نداشته باشد.

در این خصوص توصیه‌ی ما به شما دریافت راهنمایی از افراد متخصص می‌باشد. با دریافت مشاوره رایگان از تیم کلینیک دکتر خسرویانی می‌توانید مطمئن باشید که مناسب ترین و بهترین روشی که می‌تواند برای شما تاثیر گزار باشد را انتخاب خواهید کرد.

کلینیک در این زمینه متعهد خواهد شد که تماما منافع متقاضی را در نظر گرفته و به هیچ وجه روشی بعضا گرانتر را به مشتری تحمیل نخواهد کرد.

ضمانت مشاوره و توجیه متقاضیان

کادر مجرب و حرفه ای کلینیک دکتر خسرویانی با بررسی دلیل ریزش مو و همچنین معاینه مناطق کم پشت و طاس و محاسبه‌ی گستره‌ی این عارضه روش های کارآمد را به شما معرفی می‌کند.

این مطلب هم بخوانید  8 مزیت انجام کاشت موی ترکیبی مراحل مزایا و قیمت

دلایل متعددی برای ریزش مو وجود دارند از جمله: کم خونی ناشی از کمبود آهن، حاملگی در بانوان، ابتلا به برخی بیماری ها (برای مثال از عوارض جانبی بیماری کرونا در بسیاری از افراد ریزش موی شدید است) ، وراثت از اقوام درجه یک و دو، شیمی درمانی و… . برخی افراد برای رفع ریزش موی خود و پرپشت شدن مجدد آن به روش های درمانی و دارویی روی می‌آورند. اما به دلیل زمانبر بودن این روش ها برخی دیگر به عمل کاشت مو روی می‌آورند (خصوصا در موارد طاسی گسترده).

برای کاشت مو روش های زیادی وجود دارد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی پزشکی در دهه های اخیر تعداد روش های کاشت مو رو به افزایش بوده است. چرا که یک روش روی همه‌ی افراد پاسخگو نخواهد بود و همیشه نیاز به انتخاب دومی نیز هست. از جمله روش های کاشت مو می‌توان به SUT، FUG، FIT، FUT، FUE، BHT و… اشاره کرد.

تیم حرفه ای دکتر خسرویانی در هنگام ارائه مشاوره مزایا و معایب این روش ها را برای شما شرح داده و بهترین انتخاب ها را پیش روی شما می‌گذارد. علاوه بر آن ضمانت می‌کنند که متقاضیان را نسبت که انتخابی که قرار است داشته باشند کاملا توجیه خواهند کرد.

شما میتوانید برای مشاهده نمونه کارهای کاشت مو تخصصی در کلینیک دکتر خسرویانی به سایت ما مراجعه نمائید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *