عوارض کاشت ریش

آیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که کاشت ریش چه عوارضی را می‌تواند به دنبال داشته باشد؟

کسانی که می‌خواهند به تازگی تحت عمل‌های مربوط به زیبایی به خصوص عمل کاشت ریش قرار بگیرند، باید بدانند که چنین عمل‌هایی می‌تواند عوارض ناگواری را به دنبال داشته باشد.

البته امروزه به دلیل این که روش‌های مدرنی در کاشت ریش مورد استفاده قرار می‌گیرد، بسیاری از پزشکان و متخصصان در این زمینه بر این باورند که کاشت ریش عوارض بسیار کمی دارد که تمامی افراد هم به آن دچار نمی‌شوند اما ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که پوست حساسی دارید و پس از انجام چنین عمل‌هایی، دچار عوارض جانبی آن‌ها شوید.

پس در این مطلب با ما همراه باشید تا با عوارض کاشت ریش آشنایی پیدا کنید و پس از انجام عمل کاشت ریش، مراقبت‌های لازم در این زمینه را انجام دهید.

تورم و قرمزی

یکی از اصلی‌ترین عوارضی که کاشت ریش می‌تواند به دنبال داشته باشد، این است که  پوست پس از انجام عمل و در ساعات اولیه‌ی اتمام عمل قرمز و دچار التهاباتی مثل پف کردن و یا سفتی می‌شود.

در چنین شرایطی باید بدانید که اگر این التهابات فقط در همان ساعات اولیه در صورت شما نمایان باشند، جای نگرانی نیست اما اگر این التهابات روزها ادامه پیدا کنند، ممکن است خطرات جدی صورت شما را تهدید کند.

پس سریعاً به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه فرمایید تا با استفاده از داروهای مختلف، التهابات پوستی خود را به حداقل برسانید.

احساس بی‌حسی

یکی دیگر از عوارضی که امروزه برخی از متقاضیان کلینیک ما به آن دچار می‌شوند، بی‌حسی پس از انجام عمل است. از آنجایی که ما برای کاهش دردهای ناشی از عمل کاشت ریش از بی‌حس‌ کننده‌های موضعی استفاده می‌کنیم، باید بدانید که در ۲۴ ساعت پس از عمل بی‌حس بودن صورت شما طبیعی است اما گاهی اوقات می‌بینیم که برخی از متقاضیان به مدت دو یا سه روز بی‌حسی را در صورت خود حس می‌کنند که این می‌تواند ناشی از سفت شدن عضلات در قسمت صورت شود.

این مطلب هم بخوانید  گرافت مو | بانک مو | فولیکول مو

اگر با چنین عوارضی مواجه شدید باید بدانید که مراجعه به پزشک متخصص می‌تواند بهترین راه‌حل باشد اما اگر شما داروهای تجویز شده توسط این متخصص را نیز به صورت مرتب مصرف کنید، می‌توانید سفت بودن صورت و عوارض این چنینی را به حداقل برسانید.

ریزش مو

شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از عوارض جانبی کاشت ریش، ریزش موی ریش و یا سایر قسمت‌های بدن است. این عارضه یک عارضه‌ی طبیعی است و می‌تواند حاکی از بهبودی روند رشد ریش شما باشد اما اگر احساس کردید که ریزش موی ریش حتی ماه‌ها پس از کاشت ریش هم ادامه پیدا کرده است، باید به فکر درمان و بهبود این ریزش باشید.

در وهله‌ی اول بهتر است شما با استفاده از داروهای بهبود دهنده‌ی ریزش ریش، خود را درمان کنید و اگر از این روش به جواب نرسیدید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک ما(خسرویانی) مشکلات این چنینی خود را برطرف نمایید.

بر جای ماندن جای زخم

همه‌ی ما می‌دانیم که عمل کاشت ریش یک عمل  زیبایی است که افراد برای بهبود زیبایی چهره‌ی خود به انجام آن می‌پردازند. حال اگر بگوییم که جای زخم ممکن است پس از انجام این عمل بر روی پوست باقی بماند و سبب کمتر شدن زیبایی چهره‌ی شما شود، چه حالی می‌شوید؟

بیشتر افرادی که امروزه به کاشت ریش می‌پردازند، به خوبی می‌دانند که  زخم‌های پوستی باید مدتی پس از انجام عمل از بین بروند اما اگر مشاهده کردید که زخم‌ها و خراش‌های پوستی ناشی از عمل کاشت ریش شما حتی ماه‌ها پس از عمل کاشت ریش به همان صورت باقی مانده است، باید راه‌های درمان این زخم‌ها و از بین بردن آن‌ها را دنبال کنید و  با استفاده از کرم‌های مخصوص، این زخم‌ها را محو کنید.

این مطلب هم بخوانید  آشنایی با کاشت مو به روش HRT

در غیر این صورت نه تنها چهره‌ی شما زیباتر نمی‌شود بلکه ممکن است کاشت ریش هم با موفقیت انجام نشود و پس از مدتی صورت شما خالی از موی ریش و سبیل شود.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم شما عزیزان را با عوارضی که ممکن است کاشت ریش به دنبال داشته باشد، آشنا کنیم. به طور کلی کاشت ریش چندان عیبی ندارد اما اگر شما هم جزو افرادی باشید که بافت پوستی حساسی دارید، حتما به عوارض پس از کاشت ریش دچار خواهید شد.

از این رو بهتر است با آن‌ها آشنایی پیدا کنید و در صورت لزوم راه‌های درمان این عوارض را نیز مورد استفاده قرار دهید.

برای مشاهده نمونه کارهای کاشت ریش در کلینیک تخصصی دکتر خسرویانی می توانید به سایت ما مراجعه نمائید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *