نواحی برداشت مو برای کاشت ریش

یکی از سوالاتی که متقاضیان کاشت ریش و کاشت مو مدام به ذهنشان می‌رسد این است که برای انجام فرآیندهای مربوط به کاشت مو در قسمت‌های مختلف، مو را از کدام قسمت بر می‌دارند؟

امروزه روش‌های نوینی در کاشت مو به وجود آمده است که محدودیت‌های برداشت مو از قسمت‌های مختلف بدن را از بین می‌برد. پزشکان و متخصصانی که در این زمینه فعالیت دارند، با توجه به بافت پوست و نوع فولیکول‌های موی هر قسمت از بدن، دست به انتخاب می‌زنند و موی همان قسمت را به صورت نوار شده برداشت کرده و در قسمت ریش و سبیل جایگذاری می‌کنند.

این کار ابزارهای خاصی را هم احتیاج دارد. ما امروز می‌خواهیم شما عزیزان را با بانک مو و برداشت موی ریش از سر و قسمت‌های مختلف بدن، آشنا کنیم.

بانک‌ مو‌ چیست؟

به طور کلی به آن قسمت از بدن که‌ موی مورد نیاز برای کاشت ریش از آن برداشته می‌شود، بانک مو می‌گویند. به عبارت دیگر، عضوی از بدن که دهنده‌ی مو باشد، بانک مو است. امروزه بیشتر اوقات از نواحی پشت سر به عنوان بانک مو در کاشت ریش استفاده می‌کنند اما در شرایط به خصوصی هم ممکن است نواحی سینه و یا ران پای فرد به عنوان بانک مو انتخاب شود.

قوی‌ترین و مقاوم‌ترین مو در بدن مردان، موی قسمت سر و سینه است. این موها دارای فولیکول‌های قدرتمندتری هم هستند که می‌توانند کاشت ریش را به نحواحسن به انجام برسانند و حتی پس از کاشت هم به خوبی رشد کنند. علاوه بر این، استفاده از موی چنین بانک‌هایی می‌تواند کاشت ریش شما را طبیعی‌تر جلوه دهد.

این مطلب هم بخوانید  آشنایی با مراحل رشد مو بعد از کاشت

به هر میزان که تراکم موی این قسمت‌ها افزایش پیدا کند، به همان میران هم کاشت ریش با موفقیت به پایان می‌رسد اما اگر قرار است شما  در کاشت ریش از روش  bht استفاده نمایید، بهتر است بانک مویی به جز بانک ‌موی ران، سینه و یا پشت سر را در نظر داشته باشید.

تزریق موی سر به ریش

امروزه یکی از متداول‌ترین بانک موهایی که در هر کلینیکی به عنوان دهنده‌ی مو برای کاشت ریش می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد، موی گردن و پشت سر است. از گذشته تا کنون هم از موی این قسمت‌ها برای پیوند دادن آن‌ها به قسمت‌های دیگر بدن استفاده می‌شده است و دلیل آن هم چیزی نبود جز قدرتمند بودن و مقاوم بودن موی موجود در پشت سر!

موی سر به عنوان بهترین گرافتی که می‌تواند فولیکول‌های لازم برای رشد و تغذیه‌ی موی ریش را به وجود بیاورد، مورد استفاده قرار می‌گیرد و پس از دو الی سه ماه هم نتایج شگفت‌انگیزی را به دنبال دارد. زمانی که شما از موی سر برای کاشت ریش استفاده می‌کنید، می‌توانید پس از یکسال ریش خود را بلند کنید، آن را کوتاه کنید و یا هر مدلی که دوست دارید را به ریش خود بدهید چرا که دیگر ریش حالت طبیعی به خود گرفته و به صورت معمولی رشد می‌کند.

تزریق موی بدن به ریش

امروزه به لطف تکنیک‌های مدرن و پیشرفته‌ای که در کاشت مو و کاشت ریش به وجود آمده‌اند، دیگر هیچ محدودیتی در برداشت مو از قسمت‌های مختلف بدن وجود ندارد. به دلیل همین امر است که بسیاری از افراد برای این که ظاهر موی خود را به هم نریزند، از موی قسمت‌های دیگر بدن مانند موی سینه، موی پا، ران و موی زیر بغل برای کاشت ریش استفاده می‌کنند.

این مطلب هم بخوانید  کاشت ابرو سعادت آباد

البته توجه داشته باشید که این کار در تمامی کلینیک‌ها انجام پذیر نیست و فقط توسط کلینیک‌هایی که از تجهیزات پیشرفته برخوردار هستند، انجام می‌پذیرد.

ما امروزه با استفاده از ابزارهای مختلف در کلینیک خسرویانی در صدد بر آمده ایم که کاشت ریش شما را با کمترین درد و خونریزی و بیشترین بازدهی انجام دهیم و به زیبایی هر چه بیشتر چهره‌ی شما کمک کنیم.

همچنین ما در این کلینیک هر بانک مویی را که خودتان انتخاب نمایید را  به عنوان دهنده‌ی مو مورد استفاده قرار می‌دهیم تا دیگر شما نگران چهره‌ی خود و زیبایی موهای خود نباشید.

سخن پایانی

از آنجایی که امروزه زیبایی چهره هم در مردان و هم در زنان از اهمیت بالایی برخوردار شده است، بسیاری از افرادی که چار کمبود ریش هستند به دنبال کاشت ریش می‌گردند. برای کاشت ریش از بانک موهای مختلفی استفاده می‌شود که ما در مورد آن‌ها در مطالب فوق صحبت کردیم.

شما عزیزانی که تمایل به کاشت ریش دارید، می‌توانید همین حالا با شماره‌های تماس ما در کلینیک خسرویانی تماس حاصل فرمایید و برای کاشت ریش خود وقت رزرو کنید.

همچنیم برای مشاهده نمونه کارهای کاشت ریش تخصصی در تهران می توانید به سایت دکتر خسرویانی مراجعه نمائید.

۱ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *