مشاوره رایگان کاشت مو با کلینیک دکتر خسرویانی

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی و تجهیزات پزشکی و اتاق عمل، تکنیک های عمل کاشت مو در حال افزایش است. بنابراین انتخاب بهترین روش متناسب با هر فرد به کاری دشوار تبدیل شده است. در این راه راهنمایی افراد حرفه ای و مجرب الزامی می‌باشد.

کادر مجرب کلینیک خسرویانی آماده‌ی کمک به متقاضیان از طریق مشاوره‌ رایگان می‌باشند. متقاضیان می‌توانند با شماره های کلینیک تماس گرفته و یا به صورت حضوری به کلینیک دکتر خسرویانی در تهران مراجعه نموده و با کمک متخصصان، بهترین و مناسب ترین روش کاشت مو را انتخاب کنند.

آیا دریافت مشاوره امری اجباری است؟

شرایط فیزیولوژی افراد با یکدیگر متفاوت است. دلیل ریزش مو، نوع تغذیه، شهر محل سکونت و… باعث می‌شود شرایط انجام عمل کاشت مو برای افراد مختلف متفاوت باشد. یا اینکه برای افراد با بانک موی ضعیف نسبت به افرادی که بانک موی قوی تری دارند روش های متفاوت تری را باید بکار گرفت.

تیم دکتر خسرویانی آماده‌ی دادن مشاوره‌ رایگان به افرادی که تمایل به انجام عمل کاشت مو را دارند می‌باشند.

مروری بر دلایل ریزش مو

یافتن علت ریزش مو تا حد زیادی می تواند به متقاضیان و پزشک در انتخاب بهترین روش درمان و جراحی کمک کند. برای ریزش مو دلایل شناخته شده ی زیادی وجود دارد که در ادامه چند مورد از آنها را برای شما بیان می‌کنیم.

ریزش مو می‌تواند ناشی از ابتلا به بیماری، بارداری در بانوان، کمبود پروتئین در رژیم غذایی، تغییرات هورمونی، کم خونی ناشی از فقر آهن، کم کاری تیرویید، کمبود ویتامین B، وراثت و… باشد.

این مطلب هم بخوانید  کاشت مو قبل از ریزش کامل

ریزش مو را تا حدودی با مصرف دارو و اصلاح تغذیه می‌توان درمان کرد. اما از آنجایی که این روش زمانبر است، خیلی از افراد به انواع روش های کاشت مو روی می‌آورند.

آشنایی با روش های کاشت مو و دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب مناسب ترین روش

همانطور که گفته شد، تعداد روش های کاشت مو امروز نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است. از جمله روش هایی که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند می‌توان به روش های FIT و FUT اشاره کرد. اما علاوه بر این روش ها، به مرور روش های جدیدی اضافه شدند تا بتوانند نیاز افراد با هر مقدار از طاسی و بانک مو را پاسخگو باشند.

از جمله این روش ها می‌توان از FUG، FUE، superFUE، BHT و… نام برد. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت کلینیک دکتر خسرویانی به مقالات دسترسی پیدا کرده و در مورد هر یک از این روش ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

پس از تصمیم گرفتن به انجام عمل کاشت حال باید به مهم ترین قسمت توجه کرد که آن برگزیدن روش منتاسب با متقاضی است. ممکن است اطرافیان شما کاشت مو انجام داده باشند و به علت رضایتی که داشتند همان روش را به شما نیز پیشنهاد کنند.

اما مسئله اینجاست که این امکان وجود دارد روشی که روی آن فرد تاثیر مثبت و خوبی داشته، همان تاثیر را روی شما نداشته باشد. به همین دلیل نیز شما باید از افراد حرفه ای و متخصص راهنمایی بخواهید.

در کلینیک دکتر خسرویانی می‌توانید در ساعات کاری از مختصصان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. کلینیک تضمین می‌کند که همواره هدفش رضایت متقاضی بوده و بنابراین بدون جانبداری از هیچ روشی، مناسب ترین روش را به متقاضی پیشنهاد می‌کند.

این مطلب هم بخوانید  نواحی برداشت مو برای کاشت ریش

تعهد و ضمانت کلینیک دکتر خسرویانی

پس از دریافت مشاوره و اقدام نهایی به انجام عمل، کلینیک متعهد می‌شود که عمل جراحی کاشت مو را در محیطی کاملا استریل، همراه با لوازم یکبار مصرف و تمام استریل و توسط پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا انجام خواهد داد.

رعایت پروتکل های بهداشتی در ضمانت نامه‌ی کلینیک قید شده و تیم دکتر خسرویانی همواره سلامت متقاضی را در اولویت خود قرار داده اند. علاوه بر آن، هزینه‌ی عمل کاشت مو در کلینیک دکتر خسرویانی منصفانه بوده و می‌توانید پس از دریافت مشاوره از قیمت ها هم اطلاع پیدا کنید.

حتی پس از انجام عمل کاشت می‌توانید در خصوص اقدامات بعد از عمل، مراقبت ها، رعایت تغذیه‌ و… از کادر کلینیک مشاوره رایگان دریافت کنید. هرچند که تمام این آموزش ها به شما داده خواهد شد و تیم جراحی در تمام طول پروسه‌ی عمل در کنار شما خواهند بود.

همچنین می‌توانید با تکمیل فرم مشاوره ای که در سایت برای شما تعبیه شده مشاوره‌ی خود را دریافت نمایید.

۲ نظر

  • برای کاشت مو مزاحم شدم . شاهپور نوروززاده هستم.
    ۰۹۱۲۵۹۴۱۵۲۴
    لطفاً در صورت امکان تماس بگیرید.محدودیت مالی ندارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *