کاشت مو قبل از ریزش کامل

با انواع روش های کاشت مو قبل از ریزش کامل آشنا شوید. کاهش تراکم و یا ریزش مو دلایل زیادی دارد، که با استفاده از کاشت مو می توان آن را رفع نمود. از جمله مهمترین موارد ریزش مو می توان به ارثی بودن آن اشاره کرد. علاوه بر آن ریزش مو می تواند به دلایل فشار روحی و استرس زیاد و یا تغذیه نامناسب باشد. که رعایت این دو مورد می تواند تا حد بسیار زیادی از آن جلوگیری نماید.

اما مسئله ارثی تقریبا راهی برای پیشگیری آن وجود ندارد و باید کاشت مو بدون بانک انجام داد. با استفاده از مراقبت های پس از عمل می توانید انتظار داشته باشید با درصد بسیار بالایی موفقیت آمیز باشد.

اقدام به کاشت مو قبل از ریزش کامل

کاشت مو

کاشت مو عبارت است از انتقال ریشه و فولیکول مو از نواحی ای که ریزش در آن بسیار کم می باشد، به قسمت هایی که مو در آن دارای ریزش می باشد. روش sut موثرترین و پرتراکم ترین روش کاشت مو می باشد. البته باید در مورد کاشت مو و رشد آنها واقع بین بود.

انتظار برای تراکم مو به اندازه دوران نوجوانی نادرست می باشد. اما با استفاده از روش های پیشرفته، استفاده از دستگاه های مدرن و کاشت مو قبل از ریزش کامل می‌توان تراکمی در حد هفتاد تا نود درصد موهای دوران نوجوانی را به دست آورد، که درصد بسیار بالایی محسوب می شود. ابتدا باید فرد مورد معاینه قرار گیرد و دلیل ریزش موهای وی مشخص شود و پس از آن بهترین روش درمان که معمولا کاشت مو می باشد به وی پیشنهاد می شود.

این مطلب هم بخوانید  کاشت ابرو شهرک غرب

بررسی لزوم کاشت مو

یکی از مهم ترین مسائلی که در این زمینه باید بررسی شود این است که اصلا شما نیاز به کاشت مو دارید یا خیر. پاسخ این مسئله بستگی به تشخیص پزشک دارد. معمولا افرادی که دچار طاسی ارثی و یا کم پشت شدن موها به صورت ارثی می شوند، نیاز به کاشت مو دارند.

در شرایطی که فرد دچار ریزش مو شده است اما همچنان موهای زیادی باقی مانده اند با توجه به تشخیص پزشک ممکن است نیاز به مزوتراپی و یا پی آر پی داشته باشد. لازم به یادآوری می باشد که برای ترمیم موها از کدام روش استفاده شود باید توسط متخصص تعیین شود و نه خود فرد.

دلایل ریزش مو

دلایل زیادی برای کاهش تراکم مو و یا طاسی وجود دارند. مهم ترین دلایل ریزش مو، مباحث ارثی، نداشتن تغذیه مناسب و استرس بیش از حد می باشد. لذا با مراجعه به پزشک دلایل آن را مورد بررسی قرار داده و به توصیه های متخصص عمل کنید. این کار می تواند قسمتی از مشکلات ریزش موی شما را برطرف نموده و سرعت ریزش آن را کم کند.

سن مناسب برای کاشت مو

کاشت موی سر، کاشت ریش و کاشت ابرو پرپشت سن های مشخصی دارند. معمولا برای افراد کمتر از سن ۲۳ سال کاشت انجام نمی شود. هم چنین هنگام طراحی فرم کاشت مو متخصصین باید این مسئله مهم را مد نظر قرار دهند. لذا درک نحوه ریزش و فرم ریزش موها بسیار مهم می باشد. تا در آینده دچار بد فرمی موها نشوید. لذا مراجعه به پزشک و دریافت دستورالعمل از وی بسیار مهم می باشد.

این مطلب هم بخوانید  معرفی 8 تا روش های کاشت مو مزایا و معایب و هزینه

جایگزین های کاشت مو

کاشت مو قبل از از دست رفتن کل موی سر

از دیگر روش های درمان ریزش مو می توان به ترمیم مو به روش اچ آر تی، پی آر پی، مزوتراپی، ویتامین درمانی و لیزر تراپی اشاره کرد. اما استفاده از داروهایی مانند ماینوکسیدیل توصیه نمی شود، به دلیل اینکه با قطع مصرف دارو ریزش موها نیز مجدد شروع می شود. لذا برای گرفتن نتیجه بهتر، حتما به پزشک متخصص مراجعه نمایید. در هر صورت نیز بهتر است به کاشت مو قبل از ریزش کامل روی آورده شود.

عوارض بعد از کاشت مو

روش sut بهترین روش و ماندگارترین روش می باشد که درصد موفقیت بسیار بالایی دارد. این روش عوارض خاصی به دنبال ندارد و اما روش های دیگر اکثرا دارای عوارضی می باشند. عوارض کوتاه مدت مانند سردرد و یا سوزش در ناحیه کاشت، تا عوارض دائمی مانند خط باریک اسکار از عوارض سایر روش ها می باشند. لذا با مراجعه به متخصص و مشورت با وی از لزوم انجام عمل و عوارض ناشی از آن آگاهی کسب نمایید و سپس اقدام نمایید.

درصد موفقیت کاشت مو

درصد موفقیت آمیز بودن انجام کاشت به موارد زیادی بستگی دارد از مهم ترین مواردی که می توانند بر موفقیت آن تاثیر بگذارند عبارتند از: مراجعه به متخصص با تجربه، رعایت نکات و مراقبت های پس از کاشت.

در صورت رعایت این موارد با درصد بسیار بالایی امکان موفقیت آمیز بودن کاشت وجود دارد، و پس از مدت کوتاهی می توانید بدون داشتن هیچ گونه اثری از انجام عمل به زندگی عادی خود ادامه دهید. این کار به افراد حساس اعتماد به نفس بیشتر داده باعث می شود بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

این مطلب هم بخوانید  بعد از کاشت مو چگونه بخوابیم

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص بررسی عمل کاشت مو قبل از ریزش کامل، و همچنین ابرو و کاشت ریش تضمینی به سایت کلینیک کاشت مو خسرویانی مراجعه کنید.

۲ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *