کاشت مو توسط بهترین جراح کاشت مو در تهران

یکی از جراحی هایی که هم جنبه زیبایی و هم جنبه درمانی دارد کاشت مو است. افراد بسیاری از قشر پیر و جوان با مشکل ریزش و طاسی در موها روبرو می شوند. کاشت مو  امروزه با روش های گوناگون رایج شده است و در کلینیک تخصصی دکتر خسرویانی به صورت حرفه ای انجام می شود.

از آنجایی که به دلیل زیاد شدن کلینیک ها ، تنوع و گزینه های انتخابی برای افراد بالا رفته است، بنابراین علاوه بر پزشک متخصص ،خدمات کلینیک باید از لحاظ هزینه کاشت مو هم مقرون به صرفه باشد. بهتر است قبل از انجام کاشت با روش های مختلف کاشت آشنا شوید و به دنبال بهترین جراح کاشت مو در تهران باشید و از تجربیات افرادی که با توسط پزشک مورد نظرتان خدمات کاشت را انجام داده اند استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید😍

    بهترین جراح کاشت مو در تهران
    بهترین جراح کاشت مو در تهران

    بهترین جراح کاشت مو در تهران

    کلینیک تخصصی دکتر خسرویانی با بکارگیری پزشکان متخصص ، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارایه می دهد. این موسسه با توجه به اطمینانی که نسبت به کار خود دارد و در جهت رضایت و اطمینان هر چه بیشتر مشتریان اقدام به ارائه ضمانت نامه کتبی برای عمل های انجام شده می نماید و در صورتی که مشتریان موسسه از میزان تراکم موهای کاشته راضی نباشند موسسه به هزینه خود و به صورت رایگان اقدام به کاشت بر روی سر بیماران خود خواهند نمود.

    این مطلب هم بخوانید  بعد از کاشت مو چگونه بخوابیم

    با چندین سال سابقه و کادری مجرب دارای چندین اتاق عمل مجهز و استفاده از روش های نوین کاشت مو در دنیا آماده ارائه خدمات کاشت و مراقبت مو می باشد . خدمات و سرویس های این مجموعه شامل :

    • مراقبت و نگهداری مو
    • تقویت مو
    • اصلاح خط ریش
    • حذف موهای زائد
    • کاشت مو FUT ، FIT و PRP
    • کاشت ریش
    • کاشت سبیل
    • کاشت ابرو

    مشاوره رایگان در کلینیک تخصصی مو دکتر خسرویانی

    مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمام سئوالات شما قبل از عمل بصورت رایگان توسط پزشکان متخصص و دکتر خسرویانی، بهترین جراح کاشت مو در تهران انجام میگیرد. همچنین می توانید با محیط کلینیک با تعیین وقت قبلی آشنا شوید و روند جراحی بصورت حضوری مطلع شوید. جهت رزرو نوبت به سایت کلینیک کاشت مو خسرویانی مراجعه کنید یا با شماره های زیر تماس بگیرید :

    ۰۲۱-۲۶۷۶۰۰۳۶

    ۰۲۱-۲۶۷۶۰۰۴۷

    نشانی :

    سعادت آباد – بلوار فرهنگ – نبش خیابان بیستم
    پلاک ۲ – طبقه سوم (واحد شمالی)

    ساعت کار کلینیک :
    ۸ صبح لغایت ۱۷ عصر

    ۴ نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *