خدمات تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی

زیبایی و پرپشت بودن مو ها، امروز بیش از بیش مورد توجه افراد قرار گرفته است. بنابراین جلوگیری از ریزش مو بیشتر از گذشته به یکی از مهم ترین دغدغه های افراد تبدیل شده است. تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی به صورت کاملا تخصصی انجام می‌گیرد و همیشه رضایت مشتریان را در پی داشته است.

کادر مجرب دکتر خسرویانی با داشتن سال ها سابقه در خصوص کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل و همچنین داشتن تجربه ای درخشان در خصوص تقویت موها، کارنامه‌ی پرباری دارد.

امروزه شرکت های مختلف دارو سازی و بهداشتی آرایشی تمرکز خود را بر تولید محصولاتی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو گذاشته اند. این نشان می‌دهد که چقدر تقویت مو برای افراد مهم است.

حال کلینیک ها نیز راه حل هایی را برای تقویت مو به متقاضیان ارائه می‌کنند. این روش ها به طبع می‌توانند نسبت به داروهای خوراکی و آنهایی که استعمال خارجی دارند تاثیر گزارتر باشند.

روش های تقویت مو

به طور کلی چندین روش وجود دارند که با رعایت آنها می‌توانید ریزش موی خود را تا حدودی کاهش دهید. این روش ها شامل تغذیه سالم، نوشیدن آب کافی، استفاده کمتر از مواد شیمیایی روی موها، جلوگیری از حرارت دادن زیاد موها، تغییر مدل بستن موها و… می‌شود.

اما گاهی اوقات ریزش موها آنقدر شدید است که این روش ها دیگر کارآمد نیستند. افراد پس از ناامید شدن از این راهکارها به درمان های دارویی و انواع سرم های تقویت مو روی می‌آورند. ولی آنها نیز نمی‌توانند تاثیر خیلی چشمگیری داشته باشند.

این مطلب هم بخوانید  آیا کاشت ریش درد دارد؟

متدهای تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی بر پایه روش های علمی روز صورت می‌گیرند. یکی از این روش ها prp می‌باشد. در این روش از پلاسمای خون افراد استفاده می‌شود و به کف سرشان با سرنگ تزریق می‌شود.

خدمات تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی

تاثیر این گونه روش ها زودتر مشخص شده و از ماندگاری بالاتری نسبت به روش های دارویی برخوردارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این روش می‌توانید به سایت کلینیک دکتر خسرویانی مراجعه کنید و یا با کلینیک تماس گرفته و از متخصصان مشاوره دریافت کنید.

بررسی علل سست و ضعیف شدن مو

علت های زیادی برای ضعیف شدن ریشه موها شناخته شده اند. با شناسایی تقریبی علت سستی ریشه موها می‌توان روش مناسب تقویت آن را پیدا کرد.

گاهی اوقات این ضعف ریشه ناشی از تاثیرات فیزیکی است. مانند سفت بستن موها، کم آبی بدن، استفاده‌ی زیاد از سشوار و اتوی مو و… . در صورتیکه این دلایل از عوامل ضعف و ریش موهای شما باشند، با تغییر یک سری عادت ها می‌توانید این ریزش را بر طرف کنید و موهایتان را به حالت قبل برگردانید.

اما اگر دلیل سستی ریشه موهای شما به خاطر استرس های طولانی مدت، استفاده‌ی طولانی مدت از داروهای خاص و تضعیف سیستم ایمنی و در نتیجه ضعیف شدن ریشه موها، مشکلات هورمونی و… باشد، این دلایل گاهی موجب صدمات جبران ناپذیری به موها شده و تنها تغییر عادت های زندگی و دارو درمانی پاسخگو نخواهند بود.

به همین دلیل تیم متخصص دکتر خسرویانی با ارائه خدمات تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی، رویای داشتن موهایی پرپشت را برای شما به واقعیت تبدیل می‌کنند. این تیم حرفه ای با استفاده از بروز ترین تجهیزات پزشکی بهترین تجربه را برای شما به ارمغان می‌آورند. برای انتخاب روش تقویت مویی که مناسب شما باشد، می‌توانید از متخصصان کلینیک مشاوره رایگان دریافت نمایید.

این مطلب هم بخوانید  نمونه کارهای کلینیک کاشت مو دکتر خسرویانی

روش های تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی

همانطور که پیشتر اشاره شده یکی از این روش ها prp می‌باشد. در این روش کاندیدای مناسب کسی است که موهای کم پشتی داشته باشد، موهایش نازک و شکننده باشد و مبتلا به بیماری آلوپسی باشد.

روش دیگر مزوتراپی است که شاید بیشتر به گوش افراد آشنا باشد. در این روش نیز مایعی توسط سرنگ به کف سر متقاضی تزریق می‌شود، با این تفاوت که این مایع در واقع محلولی حاوی ویتامین های ضروری، فاکتورهای محرک رشد و عصاره‌ی یک سری گیاهان می‌باشد.

رعایت نکات بهداشتی و تضمین سلامتی متقاضیان

در کلینیک دکتر خسرویانی سلامتی مشتریان از اولویت های اصلی می‌باشد. بدین منظور تمام نکات بهداشتی ای که از جانب وزارت بهداشت اعلام شده اند به طور جد در کلینیک رعایت می‌شوند.

تمام لوازم پزشکی مورد استفاده به منظور تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی، یک بار مصرف و استریل هستند. همچنین اتاق هایی که برای این کار تعبیه شده کاملا طبق پروتکل های بهداشتی ضدعفونی و استریل شده اند و جای هیچ گونه نگرانی برای متقاضیان عزیز وجود ندارد.

برای مشاهده نمونه کارهای تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی اینجا کلیک کنید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *