کاشت مو چند سال دوام دارد؟

در زمانی که تصمیم به کاشت مو می‌گیریم، یکی از مهم ترین سوالاتی که برایمان پیش می‌آید این است که کاشت مو چند سال دوام دارد؟ امروزه شاهد این هستیم که روش‌های درمانی مختلف برای زیبایی، نظیر کاشت مو هرچه بیشتر محبوب شده‌اند و البته عده‌ی زیادی از افراد به علت رخ داد مشکلاتی نظیر ریزش مو نیازمند انجام این درمان‌ها هستند.

حال شاید شما نیز به فکر انجام روش درمانی کاشت مو باشید تا بتوانید زیبایی خود را چند برابر کرده و از داشتن مو‌های خوش فرم لذت ببرید. همانطور که می‌دانید یکی از اصلی‌ترین معیار‌های برای تعیین زیبایی صورت هر فرد موی او می‌باشد، لذا اگر به زیبایی خود اهمیت می‌دهید باید این مورد را جزوی از الویت‌های اصلی خود قرار دهید. همانطور که می‌دانید هر عمل و روش درمانی با داشتن روند بخصوص خود، در اصل می‌تواند موجب بوجود آمدن سوالاتی برای بیمار شود.

یکی از مواردی که ذهن داوطلبان احتمالی عمل کاشت مو را درگیر خود می‌کند این است که نتایج عمل کاشت مو تا چه مدت دوام خواهند داشت؟ برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ دهیم، ابتدا باید با چند مورد و نکته آشنایی پیدا کنید. در این مطلب با ما همراه باشید. همچنین برای اطلاع بیشتر در رابطه با کاشت مو، کاشت ریش و کاشت ابرو تضمینی می‌توانید با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

دوام کاشت مو

نحوه‌ی کاشت مو

به حتم برای شما نیز این سوال بوجود آمده است که کاشت مو چگونه انجام می‌شود و در اصل متخصص چطور به کاشت مو برای شما می‌پردازد. در این عمل شاهد این هستیم که از تعدادی فولیکول‌های مو به صورت تک تک یا تعدادی استفاده می‌شود تا بتوان برای ناحیه اهدا کننده استفاده شود. این روش، استخراج واحد فولیکولی  (FUE)نام دارد که به صورت یک نوار پوست از ناحیه‌ای از پوست سر که موهای سالمی دارد مو برداشت می‌شود. این روش در هر دو حالت مفید واقع شده است و فولیکول‌ها همچنان به رشد موهای سالم ادامه می‌دهند.

این مطلب هم بخوانید  دلمه های بعد از کاشت مو 

کاشت مو تا چند سال دوام می‌آورد؟

موضوع اصلی این مطلب این است که کاشت مو چند سال دوام دارد و شما می‌توانید تا چه حد به استحکام این روش درمانی اعتماد کنید. گرچه نگرانی‌های حول محور نتایج کاشت مو قابل درک است اما بهتر است بدانید که در اکثر موارد نتایج این عمل تا پایان عمر در نزد فرد مانده است و در اصل مشکلی برای او بوجود نیاورده، پس با خیال راحت می‌توانید به انجام این روش بپردازد.

در این روش شاهد این هستیم که فولیکول‌ها به ناحیه‌ی کم موی شما انتقال پیدا می‌کنند تا از ناحیه اهدا کننده‌ای از پوست سر برداشت می‌شوند. قابل توجه است که روش مذکور دارای مشکلات و خطرات کمتری است اما باز هم بی‌خطر نیست و لذا این خطر وجود دارد که مبتلایان به طاسی با الگوی مردانه یا زنانه، در آینده بازهم دچار ریزش موی شوند.

البته قابل توجه است که این مسأله در اکثر مواقع با کاشت موی جدید و دوباره حل خواهد شد و لذا جای نگرانی در اینباره نیز وجود ندارد و شما می‌توانید بدون مشکل تا پایان عمر، قوی و سالم زندگی کنید. یکی از مواردی که باید در رابطه با عمل و درمان در نظر داشت این مورد است که متخصص و جراحان کاشت مو یا کاشت ریش در کلینیک خسرویانی، قبل از انجام عمل موارد مختلفی را انجام می‌دهند.

یکی از این موارد را می‌توان چک کردن سوابق خانوادگی فرد در رابطه با ریزش مو و دلایل ضعف و ریزش موی فردی هر بیمار دانست تا بتوانند از مشکلات و پیشینه‌ی او مطلع شوند. بعضاً ممکن است همین مشکلات خانوادگی و ارثی، در روند درمانی و آینده مشکل‌ساز شود، لذا متخصص با اطلاع از آن‌ها می‌توانید به استفاده از روش‌های درمانی بهتر یا بکارگیری تکنیک‌های حرفه‌ای بپردازد. همچنین برای اطلاع بیشتر در رابطه با کاشت ابرو، کاشت مو و کاشت ریش می‌توانید با واحد پشتیبانی ما ارتباط داشته باشید.

این مطلب هم بخوانید  آشنایی با عوارض کاشت ریش و سبیل

دوام کاشت موممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، سعی کردم تا جای ممکن به سوال کاشت مو چند سال دوام دارد پاسخ دهیم. امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با کاشت مو و دوام آن بدست بیاورید. ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات در رابطه با کاشت مو و دوام آن بپردازیم تا شما بدانید که این روش درمانی و زیبایی دارای چندین سال دوام و استحکام می‌باشد.

بسیاری از افرادی که به فکر استفاده از این روش‌های درمانی هستند انتظار دارند که روش‌های مذکور بتواند تا آخر عمر آن‌ها را از مشکلات و مراجعه دوباره به متخصص بی‌نیاز کند. همچنین قابل توجه است که شما باید قبل از انجام هر روش درمانی به خوبی چم و خم آن را بدانید تا از رخ داد مشکلات جلوگیری کنید. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت کلینیک خسرویانی از خدمات مجموعه بهره‌مند شوید.

۲ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *