آشنایی با کاشت مو به روش SuperFUE

یکی از روش های کاشت مو ، کاشت مو به روش سوپر گرافت یا کاشت مو به روش SuperFUE است که بیشتر مناسب افرادی است که ریزش موی آنها به دلیل مشکلات ژنتیکی بوده و نتوانسته اند ریزش موی خود را با داروهای گیاهی و شیمیایی درمان کنند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید😍

    برای عمل کاشت مو به روش سوپر گرافت از دستگاهی به نام superFue استفاده می شود تا بدین وسیله پوست و موی فرد توسط این دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

    کاشت مو به روش SuperFUE جدید ترین تکنولوژی روز دنیا می باشد که توسط آن می توان نحوه عمل و کاشت مو را برای فرد متقاضی مشخص کرد و اطلاعات کافی را در مورد موها بدست آورد.

    کاشت مو به روش SuperFUE
    کاشت مو به روش SuperFUE

    مراحل روش SuperFUE

    در ابتدا یکسری آزمایشات و اسکن از سر انجام می شود و پوست و مو توسط دستگاه superFue آنالیز می شود از طریق این آنالیز اطلاعاتی از قبیل: تعداد کل فولیکول های قابل برداشت، تعداد گرافت های با ریشه های چند تایی، میزان رطوبت، چربی و الاستیسه پوست، بهترین منطقه برداشت مو، عمق ریشه های مو جهت برداشت هوشمند گرافت ها، درصد موهای سفید و سیاه منطقه برداشت مو و میزان خون رسانی زیرپوستی در جهت جلوگیری از نکروز پوستی مشخص می شود.

    سپس با استفاده از این دستگاه خط رویش مو به صورت کامپیوتری طراحی شده و وسعت منطقه کاشت اندازه گیری می شود، پس از آن تعداد فولیکول های مورد نیاز برای کاشت مو با حداکثر تراکم مشخص شده و پس از این مرحله الگوی کاشت مو ترسیم خواهد شد.

    این مطلب هم بخوانید  آشنایی با سن مناسب برای کاشت مو

    پس از طراحی خط رویش مطابق استاندارد و اخذ قبولی از متقاضی با گرفتن چند سی سی خون جهت جداسازی سلول های بنیادی فرد، عمل کاشت مو آغاز می شود. خون در داخل دستگاه SuperFUE قرار داده می شود و پس از نیم ساعت سلول های بنیادی جداسازی شده جهت نگهداری بافت بیمار درعمل استفاده می شوند پس از آن با توجه به آنالیز انجام شده برداشت فولیکول های اسکن شده که دارای حداکثر قابلیت از نظر ضخامت و چند ریشه ای بودن را دارند برداشت می گردد در این مرحله با توجه به هوشمند بودن دستگاه و آنالیز کامپیوتری انجام شده توان برداشت حداکثری گرافت های چند ریشه ای (۴ تا ۵ برابر بیشتر) حاصل می گردد. دستگاه SuperFUE به دلیل هوشمند بودن تیغه برداشت هیچ گونه آسیبی به ریشه ی موهای برداشت شده وارد نمی نماید و به دلیل شیوه منحصر به فرد برداشت باعث می شود بافت برداشت شده با کمترین آسیب در حداقل زمان بدون به جا گذاشتن نمای اسکار جوش بخورد و ترمیم یابد.

    مزایای کاشت مو به روش SuperFUE 

    • این روش بدون برش جراحی است و خونریزی، بخیه و بجای ماندن خط بخیه و اسکار ندارد.
    • قابلیت اسکن و شناسایی موهای ضخیم و چند ریشه
    • دوره ی نقاهت بسیار کوتاه نسبت به سایر روش ها
    • برداشت مو بدون هیچ گونه آسیب به ریشه موها
    • تعداد جلسات کم (یک یا دو جلسه) بدون نیاز به جلسات ترمیمی
    • رویش سریع موهای کاشته شده
    • استفاده از سلول های بنیادی خون خود فرد
    • تراکم ۳ تا ۴ برابری موهای کاشته شده نسبت به سایر روش ها
    • طبیعی ترین خط رویش ( طراحی شده توسط کامپیوتر)
    • استفاده از لیزر SuperFUE جهت از بین رفتن التهاب منطقه کاشت و ترمیم سریع تر منطقه برداشت
    • مورد تأیید بیمه ایران و بیمه humana آمریکا
    این مطلب هم بخوانید  بررسی مراحل کاشت مو

    با مراجعه به سایت کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی در تهران می‌توانید نمونه کارهای کاشت مو را مشاهده کنید.

    ۳ نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *