وحشت نکردن از ریزش مو بعد از کاشت

یکی از مسائلی که باعث نگرانی افرادی که کاشت موی طبیعی انجام داده اند می شود مسئله ریزش مو بعد از کاشت است. افراد تصور می کنند که کاشت مو جواب نداده و موهای کاشته شده در حال ریختن هستند درحالی که این تصور غلط است و این امر یعنی ریزش مو پس از کاشت کاملاً طبیعی بوده و دوره ایی موقتی دارد. سوالی که پیش می آید این است که دوره ریزش چه وقت شروع می شود و تا چه زمانی ادامه پیدا می کند؟

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید😍

    ریزش مو بعد از کاشت
    ریزش مو بعد از کاشت

    دلایل ریزش مو پس از انجام عمل کاشت

    در پاسخ به این سوال باید گفت که معمولاً ریزش مو پس از کاشت از روز بیستم کاشت مو شروع می شود بخصوص اگر کاشت مو به روش fit و یا کاشت مو به روش fut انجام شده باشد. در این مدت یعنی در بیست روز اول کاشت، موهای کاشته شده از ترشحات بافتی تغذیه نموده و تا ۲ میلی متر رشد می کنند و پس از آن شروع به ریزش می کنند. علت ریزش مو قطع تغذیه ی مویرگی است که برای ریشه ی مو اتفاق می افتد. این ریزش مو در برخی افراد ممکن است از روز سی و پنج ام به بعد اتفاق بیفتد. این ریزش ممکن است خیلی زیاد به نظر برسد به طوری که تا روز چهلم بین هشتاد تا صد درصد موهای کاشته شده خواهند ریخت اما همانطور که گفته شد این روند طبیعی است و جای نگرانی ندارد. میزان ریزش مو در هر کس متفاوت خواهد بود و ممکن است در برخی افراد ریزش مو بعد از کاشت کمتر باشد اما بسیار نادر است.

    این مطلب هم بخوانید  معرفی کاشت مو به روش SuperFUE

    پس از آن موها برای مدت ۳ ماه به حالت خواب می روند و رشدی نخواهند داشت و پس از ماه چهارم مجدداً شروع به رشد می کنند و از حالت استراحت خارج می شوند. البته رویش موها امری تدریجی است و موها به طور همزمان باهم در نمی آیند. نتایج نهایی کاشت و رشد طبیعی موها بعد از ۸ الی ۹ ماه مشاهده می شود و در ماه ۱۰ تا ۱۲ شاهد تراکم موهای کاشته شده خواهید بود.

    باید به این نکته اشاره کرد که عواملی مثل تغذیه بعد از کاشت مو و مراقبت های بعد از کاشت مو تأثیر بسزایی در رشد سریع تر موها، جلوگیری از ریزش مو و دستیابی به نتیجه بهتر خواهد داشت.

    برای مشاهده نمونه کارهای کاشت مو می توانید به سایت تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی در تهران مراجعه نمائید و با شماره های درج شده برای دریافت مشاوره تماس بگیرید.

    ۳ نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *