آشنایی با کاشت مو به روش FUE

کاشت مو به روش FUE یک روش ترمیم مو است که بسیار مشابه کاشت مو به روش FIT است اما جدید تر از آن است. به روش FUE استخراج فولیکولی مو نیز گفته می شود. این روش کاشت مو یک روش بدون جراحی است زیرا برخلاف سایر روش ها که از یک چاقوی جراحی برای خارج کردن بافت از پشت سر استفاده می کنند، در روش FUE هیچ برشی بر روی پوست سر زده نمی شود بلکه فولیکول ها یا همان ریشه های مو به شکل خطی بسیار نازک برداشت می شوند. مزیت این نوع برداشت مو این است که دیگر بخیه ای روی سر زده نمی شود و در نتیجه هیچ جای اسکاری باقی نخواهد ماند و دیگر نگرانی درخصوص از بین بردن جای بخیه وجود نخواهد داشت.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید😍

    کاشت مو به روش FUE
    کاشت مو به روش FUE

    چگونگی انجام کاشت مو به روش FUE

    همانطور که گفتیم این روش بدون جراحی است در نتیجه بیمار برای عمل بیهوش نمی شود بلکه فقط از بی حسی موضعی برای آن استفاده می شود. سپس پزشک از ابزار مخصوصی جهت خارج کردن فولیکول های موی طبیعی از پشت سر به صورت مجزا با ایجاد برش اطراف فولیکول ها استفاده می کند. پس از آن در خط رویشی که توسط متخصص طراحی شده، با استفاده از تیغ ها و سوزن های بسیار کوچک، حفره های بسیار ریزی جهت کاشت مو ایجاد می شود و فولیکول ها به ناحیه مورد نظر در پوست سر منتقل می شوند. کاشت مو با استفاده از میکروسکوپ های سه بعدی بسیار قوی انجام می شود که موها را با دسته های ۱ تا ۴ تایی مانند موی طبیعی می کارد.

    این مطلب هم بخوانید  کاشت مو بدون بانک مو

    روش FUE خطر و عوارض بسیار کمی دارد و بیمار می تواند بهبودی خود را در کمترین زمان ممکن بدست آورد. موها بعد از کاشت کاملاً زنده و قابل رشد می باشند و ریزش پیدا نمی کنند و از آنجایی که خط بخیه کاشت مو وجود ندارد می توانید مدل موهای کوتاه تر داشته باشید و یا حتی موهای سر خود را بتراشید.

    وضعیت موها بعد از انجام این روش کاشت

    چند روز ابتدایی بعد از کاشت، موها شروع به رشد می کنند و بلند می شوند اما پس از یک ماه موها وارد فاز استراحت شده و می ریزند. اما نگزان نباشید زیرا پس از دو ماه از کاشت مو دوباره موهای کاشته شده به تدریج شروع به رشد خواهند کرد و این پروسه ممکن است شش تا هشت ماه به طول انجامد.

    کاشت ریش و کاشت ابرو با استفاه از روش FUE

    بسیاری از افراد سوال می کنند که آیا روش FUE برای کاشت ریش و کاشت ابرو نیز مناسب است. باید گفت از آنجایی که کاشت ریش و ابرو به ظرافت زیادی نیاز دارد درنتیجه برای انجام آنها باید از تکنیک‌ هایی استفاده کرد که خطایی نداشته باشند و همچنین خواب و زاویه ابرو و ریش در آن روش ها بسیار طبیعی باشد، بنابراین کاشت مو به روش FUE و کاشت مو به روش SUT می توانند جزء بهترین تکنیک‌ های کاشت ریش و سبیل و کاشت ابرو باشند.

    برای مشاهده نمونه کارها می توانید به سایت کلینیک کاشت مو تخصصی دکتر خسرویانی در تهران مراجعه نمائید.

    ۴ نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *