چرا کاشت مو امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است؟

چرا کاشت مو طرفدارای زیادی را از آن خود کرده است؟ کاشت مو به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود که نیازمند مطالعه دقیق از سوی بیمار و در نظر گرفتن خطر‌های جانبی آن است.کاشت و کلا جراحی با هدف بازیابی مو در نواحی طاس و کم پشت انجام می شود. اگر سه ناحیه جلوی سر، بالای سر و فرق سر همزمان طاس باشند، طاسی کامل و درجه هفت محوب می شود. این افراد معمولا بانک موی کافی هم ندارند و پشت سرشان یک نوار نازک شبیه نعل اسیب مو دارند و نمی توانند کاندید مناسب برای کاشت محسوب شوند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید😍

    دو روش مهم در کاشت مو وجود دارد روش اول  fut یا همان روش جراحی و روش دوم  fit یا روش غیر جراحی است.روش FUT گرچه تراکم بالایی به موها می‌دهد اما اغلب مردم به خاطر داشتن جراحی از آن دوری می‌کنند و به دنبال روش‌های غیر جراحی می‌روند اما نمی‌دانند که روش‌های غیر جراحی تراکم خوبی ندارند.

    آیا  کاشت مو عوارضی هم دارد؟

    چرا کاشت مو ممکن است عوارضی در پی داشته باشد؟ اگر کاشت مو توسط متخصص پوست و موی با تجربه و آشنا به جزئیات بیماری های پوست و مو و با رعایت شرایط استاندارد فیزیکی و استریلی انجام شود، عارضه ای در پی نخواهد داشت ولی پس از کاشت تعدادی عوارض موقت وجود دارند؛ ازجمله تورم خفیف در پیشانی که با تنظیم حالت نیمه نشسته در حین خواب برای چند شب اول و کمپرس سرد بلافاصله پس از کاشت قابل بهود است. درد در منطقه دهنده یا گیرنده مو هم که اغلب خفیف و زودگذر است و با مصرف داروهای مسکن برطرف می شود.

    این مطلب هم بخوانید  آشنایی با مراحل رشد مو بعد از کاشت

    چرا کاشت مو

    بهترین روش کاشت

    روش های مختلفی برای کاشت وجود دارند. پیش از هر اقدامی، لازم است طی جلسه ای که بیمار با پزشک خود دارد، بر اساس وضعیت ریزش مو، نواحی اهدا کننده، اندازه، کمیت و کیفیت موها و همچنین هزینه انجام کار بهترین تصمیم برای اتخاذ روش مناسب کاشت گرفته شود. معمولا در یک جلسه حداکثر حدود ۱۵۰۰ تا ۲ هزار گرافت (معادل ۴ هزار تا ۵ هزار تار) می توان برداشت و کاشت کرد.

    چرا کاشت مو را انتخاب کنیم؟ زیرا دو روش مهم در کاشت مو وجود دارد روش اول FUT یا همان روش جراحی و روش دوم FIT یا روش غیر جراحی است. روش FUT گرچه تراکم بالایی به موها می‌دهد اما اغلب مردم به خاطر داشتن جراحی از آن دوری می‌کنند و به دنبال روش‌های غیر جراحی می‌روند اما نمی‌دانند که روش‌های غیر جراحی تراکم خوبی ندارند.

    روش ترکیبی زمانی استفاده می‌شود که فرد دارای طاسی وسیعی باشد و تنها از روشFIT  یا FUT سطح طاسی به طور کامل پوشش داده نشود. در این روش ۲۵۰ تا ۴۰۰۰ گرافت که چیزی حدود ۵۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ تار مو را شامل می شود، با موفقیت کاشته می شوند. از آن جایی که این روش ترکیبی از روش جراحی FUT و روشFIT  است، تمامی معایب و مزایای آن ها را شامل می شود.کاشت به روش ترکیبی در طی دو روز انجام می گیرد که در روز اول روشFIT  و در روز دوم به طور معمول روشFUT  انجام می گیرد.

    می توانید با مراجعه به سایت کلینیک تخصصی کاشت مو دکتر خسرویانی نمونه کارهای تخصصی کاشت را مشاهده نمایید و مشاوره دریافت نمایید.

    این مطلب هم بخوانید  آشنایی با داروهای تقویتی بعد از کاشت مو

    ۱ نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *