سن مناسب برای کاشت ریش

همه‌ی ما می‌دانیم که امروزه ریش و سبیل جزو آن دسته از زیبایی‌های مردانه هستند که می‌توانند ابهت یک آقا را به رخ دیگران بکشند. با وجود این که برخی از افراد سن بلوغ خود را رد کرده و به سنین بالاتر رسیده‌اند، باز هم مشاهده می‌شود که برخی از قسمت‌های صورت آن‌ها مو ندارد و یا اگر هم دارد، بسیار کم پشت است.

به همین دلیل چنین افرادی به دنبال این هستند که از طریق راه‌های مختلف، تراکم ریش و سبیل خود را افزایش دهند و در نهایت زیبایی چهره‌ی خود را هم بیشتر کنند.

اگرچه امروزه کلینیک‌های مختلفی همچون کلینیک خسرویانی در این زمینه ( کاشت ریش و سبیل ) فعالیت دارند اما باید بدانید که کاشت ریش و انجام عمل زیبایی محدودیت‌هایی از نظر سن دارد. یعنی تا زمانی که شما به سن مجاز برای کاشت ریش نرسیده باشید، نمی‌توانید این عمل را انجام دهید.  در ادامه با ما همراه باشید تا از محدودیت‌های کاشت مناسب برای انجام چنین عمل‌هایی، مطلع شوید.

کاندیدای کاشت ریش چه افرادی هستند؟

همان طور که گفتیم، عمدتا کاشت ریش و سبیل را افرادی انجام می‌دهند که رشد موهای صورت آن‌ها با مشکل مواجه شده است.  گاهی اوقات ممکن است چنین افرادی به دلیل ساختار ژنتیکی بدنشان یا محیطی که در آن زندگی می‌کنند، دچار ریزش مو شوند. گاهی هم می‌بینیم که موی ناحیه‌ی صورت این افراد به دلیل ضربه خوردن، سوختگی و یا سانحه‌های پیش آمده ریزش پیدا کرده است.

بد نیست بدانید که این افراد را برای این که بتوانند خط ریش خود را بهبود دهند و  تراکم رویش مجدد ریش را نیز بالا ببرند، به چنین عمل‌هایی دست می‌زنند اما آیا به نظر شما  هر فردی در هر سنی می‌تواند این کار را انجام دهد؟

این مطلب هم بخوانید  نمونه کارهای کلینیک کاشت مو دکتر خسرویانی

مسلما عمل کاشت ریش یک سری درد و یک سری شرایط ویژه دارد که هر کسی به خصوص جوانانی که تازه پا به سن گذاشته‌اند، نمی‌توانند به انجام آن بپردازند. پس اگر شما هم احساس می‌کنید که به عمل‌های این چنینی نیاز دارید و  هنوز سن انجام آن را ندارید، باید  چند سال صبر کنید  و سپس اقدام به پیوند ری نمایید.

امروزه ما در کلینیک خسرویانی با توجه به شرایط سنی افرادی که متقاضی کاشت ریش هستند، خدمات با کیفیتی را به آن‌ها ارائه می‌کنیم. به همین دلیل است که تمامی مشتریان ما تا کنون از کار ما راضی بوده‌اند و حتی برای انجام عمل زیبایی مو و سایر قسمت‌های بدن هم به صورت مجدد به ما مراجعه نموده‌اند.

سن مناسبی که برای کاشت ریش نیاز است!

اگر در مورد آناتومی بدن مردان اطلاعاتی را داشته باشید، حتما می‌دانید که در سن بلوغ فولیکول‌های موی ریش این افراد به تازگی قوی می‌شود و این فرآیند تا سن بیست سالگی ادامه پیدا می‌کند. پس شما باید تا بیست سالگی منتظر رشد موهای قسمت صورت خود باشید. حال اگر ۲۰ سالگی را گذراندید و متوجه شدید که همچنان موی ریش و سبیل شما رشد نمی‌کند، می‌توانید اقدام به کاشت ریش کنید.

امروزه پزشکان و متخصصان کاشت ریش بر این باورند که سن اصلی کاشت ریش ۲۵ سال است و افراد زیر ۲۵ سال نمی‌توانند اقدام به انجام این عمل کنند. حتی اگر این افراد عمل کاشت ریش را هم انجام دهند، به نتیجه‌ی مطلوبی نخواهند رسید چرا که هنوز بدن آن‌ها ساختار ویژه‌ای را برای رشد دادن ریش ندارد.

این مطلب هم بخوانید  آیا کاشت ریش درد دارد؟

البته توجه داشته باشید که محدودیت‌های سنی حداقل میزان سن کاشت ریش را مشخص نمی‌کنند بلکه فقط با ساختار بدنی شما و موفقیت انجام چنین عمل‌هایی سر و کار دارد. حال اگر عمل شما با موفقیت انجام نشود، شما باید به صورت مجدد متحمل هزینه‌های زیادی شوید که کاشت و پیوند ریش و سبیل می‌تواند برای شما به وجود بیاورد. به همین دلیل است که تاکید ما در کلینیک خسرویانی، رسیدن به  سن مجاز کاشت ریش است.

سخن پایانی

جراحی کاشت ریش و سبیل امروزه با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته و ابزارهای مدرن انجام می‌شود و هیچ درد و خونریزی ندارد. این نوع از جراحی‌ها مستلزم رعایت برخی از نکاتی هستند که باید از سوی جراح و متقاضی به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود. یکی از این نکات مهم، میزان سن متقاضیان است.

ما در این مقاله در مورد سن انجام عمل زیبایی کاشت ریش با شما صحبت کردیم و هر آنچه را که شما باید در این باره بدانید را برایتان تشریح نمویم. حال اگر احساس می‌کنید که سوالات شما بدون پاسخ هستند، می‌توانید با شماره‌های تماس ما تماس حاصل فرمایید.

۹۱ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *