آیا کاشت ریش درد دارد؟

همه‌ی ما امروزه وجود ریش و سبیل را به عنوان یک نماد زیبایی در تمامی آقایان می‌دانیم. به همین دلیل افرادی که در قسمت صورت خود ریش و سبیل کمی دارند، برای افزایش زیبایی خود دست به انجام عمل‌هایی مثل عمل کاشت ریش می‌زنند.

این  عمل‌ها نیز مانند سایر عمل‌های زیبایی با استفاده از تیغ جراحی و ابزارهای تیز دیگر انجام می‌شوند و درد‌هایی را هم با خود به دنبال دارند. اگرچه کلینیک‌های مختلف با بی‌حس کردن افراد اقدام به کاهش درد این عمل‌ها می‌کنند اما در حالت کلی نمی‌توانیم از درد عمل کاشت ریش چشمپوشی کنیم.

درد کاشت ریش به چه صورت است؟

به طور کلی زمانی که قرار است شما ریش بکارید، باید یک بانک مویی را از اعضای مختلف بدن خود انتخاب کنید تا پزشکان از آن‌جا موی مورد نظر برای کاشت ریش را بردارند. همین استخراج مو از بانک مو می‌تواند برای شما دردآور باشد. حال آن که هنگام استخراج مو از این بانک‌ها هیچ ‌داروی بی‌حس کننده‌ای هم مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

پس از این که این مو استخراج شد، باید وارد بافت صورت شما شود. این کار با استفاده از ایجاد خراش‌های نواری شکل یا دایره‌ای شکل ( بستگی به روش کاشت ریش دارد) انجام می‌شود.

مسلما زمانی که تیغ جراحی مدام بر روی صورت شما بچرخد و آن را سوراخ کند، شما دردهایی را حس می‌کنید اما پزشکان کلینیک ما (خسرویانی) قبل از انجام چنین عمل‌هایی ابتدا صورت شما را به صورت موضعی بی‌حس می‌کنند و سپس اقدام به ایجاد خراش بر روی صورت می‌نمایند.

این مطلب هم بخوانید  نمونه کارهای کلینیک کاشت مو دکتر خسرویانی

همچنین خوب است بدانید که بخیه زدن، دوختن جای برش و ترمیم بافت پوستی برداشته شده نیز ممکن است برای برخی از افراد دردآور باشد اما نکته‌ی جالب اینجا است که چنین دردهایی چندان طاقت‌فرسا نیستند و هر شخصی می‌تواند آن‌ها را تحمل کند.

راه درمان و کاهش درد کاشت ریش پس از عمل

علاوه بر این که حین عمل ممکن است ایجاد خراش و برداشت مو از بانک مو برای شما دردآور باشد، دردهای اصلی پس از انجام عمل آغاز می‌شوند. برای این که شما متقاضیان عزیز کلینیک خسرویانی پس از انجام عمل کاشت ریش متحمل درد چندانی نشوید، ما بهترین داروهای مسکن را به شما ارائه می‌‌نماییم تا با استفاده از آن بتوانید به خوبی دردهای خود را تسکین دهید.

همچنین دقت داشته باشید که تا ۲۴ ساعت پس از انجام عمل نباید صورت خود را با آب بشویید چرا که ‌ممکن است رطوبت وارد خراش‌های پوستی صورت شما شود و در تشدید درد آن مؤثر باشد.

پس از کاشت ریش حتما دوره‌ی نقاهت خود را با رعایت دستورالعمل‌های ارائه شده توسط پزشکان ما پشت سر بگذارید تا یک عمل موفق و عالی را تجربه کنید. در این صورت است که می‌توانیم رشد ریش در صورت شما را به صورت تایید شده تضمین کنیم.

و اما سخن آخر….

امروزه با توجه به این که انجام عمل‌های زیبایی درد دارند و عوارض آن‌ها هم قابل چشم‌پوشی نیست، برخی از افراد از انجام چنین عمل‌هایی خودداری می‌کنند اما باید بدانید که شما در  عمل کاشت ریش درد چندانی را متحمل نمی‌شوید و‌ حتی ممکن است فقط در حین انجام عمل درد داشته باشید.

این مطلب هم بخوانید  خدمات تقویت مو در کلینیک دکتر خسرویانی

به همین علت ما سعی کردیم سوال پرتکرار شما متقاضیان عزیز که ” آیا کاشت ریش درد دارد؟ ” است را با بیان مطالب مهم در این زمینه پاسخ دهیم. امیدواریم این مطالب برای شما مفید باشند.

 شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای کلینیک دکتر خسرویانی اینجا کلیک کنید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *