آشنایی با کاشت حرفه ای ابرو

ابروها بخش مهم و پر طرفداری در صورت هستند. بعد از کاشت مو، کاشت حرفه ای ابرو پر خواهان ترین کاشت موی طبیعی است. کندن اختیاری ابروها به منظور نازک کردن پهنای ابرو، تاتوی ابرو که در جامعه ما رواج زیادی پیدا کرده، از جمله مهمترین عوامل از دست رفتن دائمی ابروها هستند و گاهی افراد برای جبران آن به جراحی زیبایی این کاشت روی می آورند.

برای دریافت مشاوره رایگان کافیست فرم زیر را پر کنید😍

    كاشت ابرو امری تخصصی و بسیار نیاز به مهارت و ظرافت و تكنیک كاشت مناسب دارد و  شخص كاندید کاشت باید در تعین پزشک معالج خود دقت لازم را داشته باشد، كه سابقه و تجربه آن مركز درخشان بوده و نمونه های انجام شده مورد پسند  قرار گیرد،همچنین هرچه سابقه پزشك معالج و تجربه ایشان در كاشت ابرو بیشتر باشد طبیعتاً هزینه انجام آن نیز بیشتر خواهد بود.

    کاشت حرفه ای ابرو
    کاشت حرفه ای ابرو

    اصول و قواعد و قوانین کاشت حرفه ای ابرو همانند کاشت مو می باشد با این تفاوت که در این کاشت به دلیل اینکه شرایط حساس تر بوده نیاز به دقت و ظرافت های بالایی می باشد به طور کلی اگر بخواهیم این کاشت را تعریف کنیم باید بگوییم که کاشت یا همان پیوند ابرو به فرآیندی گفته می شود که طی آن ابتدا موها را از کناره های گوش یا همان بغل گوش (به دلیل اینکه موهای کناره گوش نرم تر و شبیه به موهای ابرو می باشد) برداشت می کنند و در امتداد ابرو های فرد کاشت می کنند. همانطور که گفته شد اصول و قواعد این کاشت همانند کاشت مو می باشد یعنی پس از چند روز موهای ابروی کاشته شده ریزش پیدا می کنند و حدود ۳ ماه موهای جدید ابرو جوانه زده و در نهایت در طول ۹ ماه بطور کامل در آمده و تکمیل می شود.

    این مطلب هم بخوانید  دلمه های بعد از کاشت مو 

    عوارض و خطرات

    این عمل جراحی یک عمل جراحی محدود است و به همین خاطر عوارض کاشت مو ابرو بسیار کم و ناچیز است و از عوارض کاشت مو کمتر است. در این کاشت تزریق ماده بی حسی تا حدودی دردناک است، زیرا ناحیه اطراف چشم بسیار حساس است. به هر حال پس از تاثیرگذاری مواد بی حسی بیمار دیگر چیزی احساس نخواهد کرد. تاثیرات ناشی از بیماری به سرعت ناپدید می‌شوند و امکان پنهان کردن آن‌ها به سادگی با آرایش کردن صورت وجود دارد. ورم اطراف چشم‌ها به نسبت زودگذر است و معمولاً به سرعت با گذشت یک شب از عمل جراحی از بین می‌رود.

    پس از عمل کاشت حرفه ای ابرو طبیعی، این ناحیه ممکن است دچار کبودی، التهاب، یا ورم شود، اما همواره امکان مشاهده سایر عوارض این کاشت محدود نیز در ارتباط با این عمل جراحی وجود دارد. برای مثال بعد از تقبل هزینه کاشت طبیعی ممکن است بیمار احساس خارش در این ناحیه داشته باشد که فقط برای مدت یک تا دو روز دوام و ماندگاری دارد. به هر حال اگر شما متوجه شدید که این عارضه بعداز کاشت برای مدت طولانی تر از حالت معمول ادامه پیدا کرده است، ممکن است دلیل آن ایجاد عفونت باشد که باید بلافاصله با مراجعه به پزشک درمان شود. امکان کنترل این خارش با استفاده از پمادها و کرم‌های مخصوص وجود دارد و بیمار می‌تواند از این داروها به صورت موضعی در طول روز و شب برای بهبود عوارض عمل استفاده کند.

    هزینه کاشت ابرو در تهران و شهرستان ها

    هزینه کاشت حرفه ای ابرو در برخی از شهرستان ها بعلت نداشتن مهارت و پزشک متخصص و تیم مجرب، هم اینک بصورت معمولاً تجربی انجام میشود و با تكنیک های سنتی و رایج FIT وFUT  انجام میشود و بخاطر همین است كه هزینه ها متغیر بوده و از یك ملیون الی پنج ملیون تومان انجام میشود.

    این مطلب هم بخوانید  امر طبیعی ریزش مو بعد از کاشت

    می توانید با مراجعه به سایت کاشت مو تخصصی دکتر خسرویانی نمونه کارهای تخصصی کاشت مو را مشاهده نمایید.

    ۲ نظر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *