همه چیز در مورد کاشت ریش و سبیل

داشتن یک چهره جذاب مردانه نیاز به عناصر مختلفی دارد که باید هر کدام از اجزای آن را به خوبی داشته باشید. ریش و سبیل نقش مهمی در استایل مردانه دارد و زیبایی فرد را چن برابر خواهد کرد. معمولا همزمان به سن بلوغ در پسراهن رشد ریش و سبیل آغاز می شود و بعد از چند سال به شکل کامل درمی آید. با این حال در برخی از موارد کاشت ریش و سبیل واجب خواهد بود زیرا رشد ریش و سبیل به صورت طبیعی انجام نشده است.

در مقاله‌ای دیگر به روش‌های کاشت ریش و سبیل اشاره کردیم. در این مطلب قصد داریم تا همه چیز در مورد کاشت ریش و سبیل را بررسی کنیم و راهکارهای نهایی آن را بیان کنیم.

کاشت ریش و سبیل

علل ریزش و کم پشتی ریش و سبیل چیست

مشکلات مربوط به کم پشتی ریش و سبیل می تواند با توجه به مشکلات مختلف به وجود آمده باشد. در برخی از افراد ریش و سبیل از همان جوانی رشد نکرده است. برخی دیگر نیز ریش داشته اند ولی با گذشت زمان و بروز مشکلات خاص، دچار مشکل ریزش مو در این قسمت شده اند.

مهم ترین عامل تاثیر گذار در تراکم ریش و سبیل، مساله ژنتیک است که بیش از هر عامل دیگری در این زمینه موثر است. به طور کلی اگر پدر و پدربزرگ شما دارای ریش های پرپشتی بوده اند، مسلما شرایط شما نیز شبیه به آن ها خواهد بود.

زمان که قصد دارید همه چیز در مورد کاشت ریش و سبیل را بدانید ابتدا باید علت ریزش ریش و سیبیل خود را بیابید. اگر شما مبتلا به مساله خاصی باشید ممکن است کم پشتی و ریزش برای شما پیش بیاید.

این مطلب هم بخوانید  کاشت مو FUG مراحل ۰ تا ۱۰۰ + شرایط مزایا و قیمت

اگر احساس می کنید که از نظر ژنتیکی مشکلی ندارید باید سایر دلایل بروز این مشکل را بررسی کنید. عامل مهم دیگری که در میزان رشد ریش و سبیل تاثیر دارد، میزان ترشح هورمون مردانه یا همان تستوسترون است. در صورتی که میزان ترشح این هورمون کمتر از حد طبیعی باشد، مسلما رشد ریش و سبیل در صورت مرد با کاهش روبرو خواهد شد. در چنین وضعیتی باید میزان ترشح این هورمون افزایش پیدا کند تا این مشکل به صورت ریشه ای درمان شود.

یکی دیگر از عواملی که در ایجاد این مشکل نقش دارد، ضعف فولیکول های مو است که به روش های مختلفی خود را نشان خواهد داد. به طور کلی نبود فولیکول‌ های قوی باعث می شود که شما نتوانید ریش پرپشت و کاملی داشته باشید.

آسیب ها و بیماری های مختلف نیز می توانند نقش مهمی در بروز این مشکل داشته باشند. مواردی همچون ایجاد زخم بر روی صورت می تواند باعث عدم رشد مو در محل زخم شود.همچنین برخی از بیماری ها نیز ریزش موی ریش را تشدید می کنند.

کاشت ریش

مزایای کاشت ریش و سبیل چیست

دانستن همه چیز در مورد کاشت ریش و سبیل زمان بر است. اما اگر بخواهیم درباره‌ی مزایای این عمل صحبت کتیم، باید گفت در بین انواع روش های درمانی برای پرپشت کردن ریش و سبیل، بدون شک عمل کاشت بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود. زمانی که شما عمل کاشت مو را انجام می دهید، نتایج دائمی و مثبت را به دست می آورید که در نوع خود بی نظیر است.

این مطلب هم بخوانید  کاشت مو چند سال دوام دارد؟

کاشت سبیل و ریش می تواند دوباره یک چهره جذاب و مردانه را به شما هدیه دهد و مشکلات شما در این بخش را به کمترین حد خود برساند. تحقیقات نشان می دهد که کاشت ریش و سبیل تنها راه تضمینی موفقیت است. در واقع بسیاری از روش ها می توانند برای شما نتایج موقت به بار بیاورند که قطع فایده لازم را نخواهد داشت.

اگر به دنبال روش تضمینی و صددرصدی هستید،‌ قطعا کاشت بهترین راهکار برای شما است. خوشبختانه استفاده از این روش بدون درد و خونریزی است که و شخص به راحتی روند درمان را تحمل خواهد کرد. در هنگام شروع درمان از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود تا در هنگام انجام عمل کاشت دردی را متوجه نشوید.

با توجه به اینکه کاشت مو به صورت سرپایی انجام می شود، شما می توانید بلافاصله به زندگی عادی خو برگردید و زمان خود را صرف کارهای واجب خود کنید. برای این که نتیجه ایجاد شده تثبیت شود، بهتر است که تا چند روز بعد از کاشت مراقبتهای لازم را داشته باشید.

زمانی که ریش و سبیل شما با استفاده از این روش پرپشت شد، اعتماد به نفس زیادی در وجود شما ایجاد می شود و حس فوق‌العاده ای به زندگی خود خواهید داشت. در این حالت تمامی قسمت های خالی از ریش پر می شوند و می توانید انواع مدلهای ریش را در صورت خود اجرا کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا همه چیز در مورد کاشت ریش و سبیل را بیان کنیم.

با توجه به مزایای ویژه ای که کاشت ریش و سبیل دارد، بهتر است که هر چه سریع تر برای انجام آن برنامه ریزی کنید. در حال حاضر تعداد زیادی از افراد نیز به دنبال کاشت مو و کاشت ابرو حرفه‌ای هستند و برای رسیدن به این هدف از ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. می‌توانید با مراجعه به کلینیک دکتر خسرویانی از خدمات کاشت ریش و سبیل این مجموعه بهره‌مند شوید.

این مطلب هم بخوانید  رابطه زناشویی بعد از کاشت مو آری یا نه؟ زمان و پوزیشن مناسب

۴ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *